|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi allemaal. ik heb net effe met ntrack wat opgenomen, gitaarrifje en stom solotje en zang en wat getrommel. Het is erg geinproviceert ik kom mischien nog wel met wat beters en dan met echte drums. en met iets waarbij de zang wel in het ritme van de gitaar zit maar ik heb het gewoon effe heel snel opgenomen Hoezee hij doet et weer http://members.lycos.nl/migrainemetal/Migraine_-_idols_zuigt.mp3 en word verpletterd door slecht opgenomen bagger death metal. Ja en er is weer een nieuw nummer af http://members.lycos.nl/migrainemetal/Migraine_-_jamai_pijpt_drollen.mp3 het gaat de goede kant op, zondag kom ik met een nummer jim is een lozer, of die nou gewonnen heeft of niet. dat nummer zal nog minder slecht zijn. de steigende lijn zal doorzetten. geef het door slecht opgenomen bagger old school death metal gaat voor [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 06-03-2003 20:46] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ROFL zit jij op je dijen te kletsen? -strijk- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
als hij het nou eens deed *download dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
daar kan ik geen drol aan doen lycos doet ineens met al mijn bestanden kut. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hahaha leuk intro. verder wel leuk gitaar werk, maar ik zou nog wel goed oefenen als ik jou was No meat is sweater |
|
quote: download hij bij jou wel? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Arjan, wat belachelijk slecht |
|
net zo slecht als idols Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Slechter. |
|
krijg hem niet gedownload |
|
quote: tsss dan heb jij nog nooit idols gekeken. sta op en aanschauw slecht opgenomen bagger old school death metal "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik heb em gestreamd, wil wel ff proberen te downloaden. edit; bij mij download hij em wel gewoon... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 05-03-2003 20:17] No meat is sweater |
|
quote: same here ligt aan lycos Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hij doet vaag bij de een doet die et wel, eerst deed die et ook, maar andere bestanden van mij doen het ook niet meer terwijl ik ze wel zie staan op de ftp. en andere sites doen het ook niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Haha, ik heb wel Idols gekeken maar jouw muziek niet gehoord omdat het niet wil downloaden. |
|
zelfs als ik het mp3-bestand strip van de url krijg ik niks te zien .... vage servers daar. |
|
quote: mwa eigenlijk moet ik gewoon meer tijd aan zoiets besteden dan is et veel minder slechte slecht opgenomen bagger old school death metal "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: de lycos server is verpletterd door slecht opgenomen bagger old school death metal! hmmms begint deze kreet er al in te zitten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
goed nieuws hij doet et weer! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Drumwerk bestaat uit 2 lege plastieken flessen waarmee je op het bureau ragt? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
VETTE DUBBELE BASS!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: plastik is niet troe. doe het de oermannenstijl, rag op je poten met je handen! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: nee, z'n benen HAHAHAHAHA gaaf gedaan Arrebar! |
|
Vet troe!! Leuke intro ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ROFL |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |