|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zwijgt gij blasfeem !!! Ik, Wil Schuurman |
|
|
|
Ik, Wil Schuurman |
|
hij is dus ECHT gay hmz, kej... ken de muziek niet dus weet niet oft gay is of niet en judas priest ken ik ook niet (alleen van naam) Je moeder. |
|
quote:no offence mmareuh karnivoor JIJ wil t nie kennen. |
|
download dan wat priest! OW MIJN GOD! kazaa heet zoiets dacht ik... weetje ook meteen waarom iedereen "the ripper" covert en hoe die echt gespeelt moet worde I am the 1%. |
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
quote: denk et ook niet nee... Je moeder. |
|
't Heeft wel een vreemd effect als je hem hoort gillen: "I'm your Turbo Lover!!" haha Je kan me de bout hachelen! |
|
Halford is een heavy metal held van het eerste uur die een enorme invloed heeft gehad op het geluid van Judas Priest en daarmee een enorme invloed op de metal scene, alleen al voor dat feit mag hij zeker erkenning krijgen. Losstaand van het feit dat hij gewoon een dijk van een stem heeft en menig ander zangertje van het podium kan blazen met z'n stembanden. Dat ie homo is maakt geen flikker uit "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Rob Rules, hij was de beste songwriter bij Pries dat blijkt uit het feit dat de laatste twee priest platen zuigen, en zijn soloalbums behoorlijk goed zijn! Wat een dream come true als hij weer bij Priest zou gan spelen, die Ripper kan zich beter aansluiten bij KORN! |
|
quote: zo he eddie zoek je ruzie!??? hehe kommaar op maak je in! whahahahahaa " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: binnen???!! is de band ook homo ofso..? " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Oversexte pubers slaan weer toe zeker ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: i agree " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: hehe wie is hier de puber met zen aanstootgevende txten op dit forum... jah jij jah... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
In ieder geval een puber die fatsoenlijk kan typen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Wel een grote bek voor een groentje. en Halford heerscht. PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAINNNNNNNNNKILLEEEEEEEEEEEEER Bazzio Attacks!!! |
|
klopt geen gezever, halford heerscht!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
hmmm ik zou alle plate niet kenne (lol)... ik zeg gewoon dat zijn gegil beetje afgewisselt moest worde na 20 jaar! Ik vind de nummers die die gedaan heeft stuk voor stuk vet goed. Ook vind ik de nummers die tim owens zingt goed. En is halford een metal legende omdat hij als eerste een beetje metal ging spelen? Als hij het niet deed waren er zat anderen. grondlegger maar god? god dethroned hehehe... en even weer een loosheids smiley derbij En tim ik had toch al met je ruzie?! Owneej dat was me zusje! I am the 1%. |
|
Halford is cool man! Hij heeft nog steeds de goeie nummers met z'n band; Judas Priest alleen nog maar de goeie sound met saaie flapdrolnummers. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Rob Halford heeft een wereldstem, geen twijfel over mogelijk. Dat hij dan homo is maakt geen flikker uit het is gewoon een legende Kankerlul |
|
quote: geniaal bewoord |
|
Het is echt gewoon n vreselijk overschatte randdebiel met n ***** ****** |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |