IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Rob halford... Vorige pagina
Shroom
Usericon van Shroom
Posted 20-10-2006 21:59 by Shroom Wijzig reactieProfiel van ShroomQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 18:44 schreef GalleryOfSuicide het volgende:

mee eens

maarre... nat is etzelfde als homofiel

Dus als een wijf zegt dat haar poes nat is, betekent dat dat haar vagina homoseksueel is?

Men who scratch ass should not bite fingernails.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-10-2006 7:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bier is dus ook homosueel...

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 21-10-2006 9:00 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Zijn vriend zit in Amsterdam, waar die schijnbaar ook een appartement heeft, in 1991 heeft hij trouwens onkent dat hij met het HIV virus besmet is.

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-10-2006 21:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 23:57 schreef aerodis het volgende:
Heb al een lange tijd de plaat "A Small Deadly Space" van Fight in mijn platenkast staan (voor de leken, een band waar Halford de vox bij deed), die tot voor kort stof aan het verzamelen was.
Paar dagen terug weer opgezet, en sindsdien niet meer weg te krijgen uit mijn CD-speler. Meer liefhebbers van Fight hier?
Ken je toevallig ook Two? Dat is het project na Fight. Een samenwerking met Trent Renzor van NIN

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-10-2006 21:22 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 oktober 2006 21:21 schreef spectre het volgende:
Ken je toevallig ook Two? Dat is het project na Fight. Een samenwerking met Trent Renzor van NIN

Ah, nog live gezien op Waldrock.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-10-2006 21:33 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Voyeur zit nog steeds in de mp3 speler

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-10-2006 22:36 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Voyeurs is een lekkere plaat, geslaagde mix van metal en electronische muziek.

Favoriete nummers zijn I Am A Pig, Stutter Kiss, Water's Leaking, Deep In The Ground en Hey, Sha La La.

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 22-10-2006 0:58 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Waanzinnig slecht inderdaad. Halford had dat nooit moeten doen, onder eigen naam, Fight en Judas Priest heeft ie genoeg succes geboekt. Two is een totale experimentele mislukking.

Nog zo stoere internet warrior.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-10-2006 1:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Nee.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-10-2006 21:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Two zegt me niks, ik zal eens kijken.
Judas Priest vind ik niet echt veel aan, zijn project "Halford" is ik nou ook niet echt fantastisch, op enkele nummers na.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-10-2006 21:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2006 21:21 schreef spectre het volgende:

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com