|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
'k ben al vrij snel afgehaakt ... mandylion was al kantje boord The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Nou, koop de laatste dan zeker niet. |
|
quote: hahah ok dan.. vergelijkbare cd's? kan je de cd omschrijven? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: vergelijkbare cd's?? Ik zou het niet weten. dubmuziek ofzo??? (Ik gok maar wat). de muziek is gewoon erg soft. gitaar zijn meer flarden, meer electronica en van die slome, rare drumritme's. Een hele cd vol psychadelische ballad's. Ik vind rustige nummers wel mooi maar dan wle in afwisseling met het betere beukwerk. |
|
Ik ga hem nog kopen. Heb haar al op mp3 en ik ben nog steeds niet op ze afgeknapt. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: misshien kun jij de muziek beter omschrijven als ik. ik kan de cd niet afluisteren. |
|
Ik zou niet weten hoe ik de muziek moet omschrijven. Ik luister normaliter ook niet naar deze stijl muziek. Maar volgens mij hebben ze gewoon een nieuwe stijl gecreëerd... Ze noemden het een paar jaar geleden nog triprock, dus reken maar uit. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: klinkt niet echt... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
okee, cd is geniaal. ik vind het geweldig hoe die band zich heeft onwikkeld. bij mij is het trouwens juist omgekeerd, ik vindt dat the gathering pas echt muziek is gaan maken vanaf how to measure a planet.if_then_else , die laatste mini cd is trouwens ook erg tof en nu met souvenirs zetten ze die ontwikkeling door. maar dan moet je natuurlijk wel enige passie hebben voor lounge en/of een soort van experimentele ambient. onze grote vriend van ulver prietpruut ook nog een nummertje mee, erg mooi allemaal. dit is een cd met gevoel en daar houd ik van [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 08-03-2003 17:29] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ja ik verzamel ook souveniers, heb er al een bunch uit Frankrijk en eeuh Ik vind the Gathering minder interessant geworden helaas de laatste tijd, maar ik zal em eens luisteren Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Eindelijk iemand met smaak! The Gathering heeft mij eigenlijk nog nooit teleurgesteld(nee echt NOOIT!!! Zelfs Almost A Dance is een wereldalbum). I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik wilde dus net eens gaan vragen op welk album Trickster G nou mee deed |
|
Heerlijke plaat Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: flebbie Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik ben het echt helemaal met je eens! (alhoewel ik Mandylion ook zeker een geslaagde cd vind, en Nighttime Birds mag er ook wel wezen) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Chantalie moet over de knie!!. treden die eigenlijk nog wel op de gathering? heb er al geen eeuwen meer iets over gehoord. |
|
ze zijn voor \'t moment zelfs aan het toeren volgende week in de groenen engel ofzo in holland zelve In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
doen ze alleen nog \"grote\" shows ofzo |
|
Ik wil ze wel weer eens live aan het werk zien! Is al tijden geleden(\'95, \'96, \'99 als ik me niet vergis ) I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nee! Ze komen in mei of juni in Hedon. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
zwolliewood |
|
Samen met de nieuwe band van Simone Holsbeek(ex the Cords). Maar dat is ook geen muziek voor jullie. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 08-03-2003 23:22] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |