|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
JD en ik gaan je missen,hoor... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Idd, wel zo vaak mogelijk van iemand een compu rippen hoor |
|
Als er ooit een ZMmeeting komt, mag ik dan toch ook nog komen |
|
quote:Ja maar dan weet je het waarschijnlijk niet .... dus computer met modem kopen en regelmatig langs blijven komen ... we zullen je missen |
|
Ik zal je missen..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Moge het u goed vergaan... Dead things grow from deep inside... |
|
ik zal je ook missen *kus* elmar |
|
Ten eerste: Gefeliciteerd met je nieuwe plek en dat je d'r maar veel plezier mag hebben! Wel zullen je input missen |
|
Kimmie, veel succes in je nieuwe optrekje.. We houden sowieso contact.... |
|
Ik kende je wel niet goed, maar toch doet afscheid nemen altijd een beetje pijn... Toch zeker weer jammer, en tot ooit wellicht... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Doegie dan maar en misschien kom je ooit nog wel een keer terug op ZM. |
|
nou dag hoor |
|
Doeg en wel terugkomen hoor |
|
jammer , ik zal je missen... No regrets and no remorse... |
|
dagdag! En veel plezier enzo in je nieuwe huis! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Het ga u wel. [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 28-08-2001 20:52] |
|
farewell my dear... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ga er toch niet te lang meer mee wachten...ik zou vooral verhuizen omdat ik meer privacy wil...hier kun je nog geen sigaret opsteken en heel de omgeving weet het en/of kletst erover!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Waar ken ik dat toch van (nie dat ik rook maar het principe) |
|
Ehh, dankjewel allemaal... mijn nieuwe plekje is heeeeeel leuk, erg gezellig geworden enzo, en ik mag er roken zoveel ik wil, hihi, alleen heb ik helaas de centjes niet meer voor een pc... Het is voor het eerst in weken dat ik er in slaag één pc te confisqueren, en dan nog maar voor eventjes, zodoenden ga ik nu toch maar ff mijn mailtjes uitgebreid bekijken, ik zou zeggen, hou jullie goed, en indien het zover komt, het beste met de derde wereldoorlog daar in Nederland! |
|
Er is werkelijk overal een topic voor. Maandag begint het avontuur. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Bye! |
|
Dat dan weer niet. Ik heb wel gewoon internet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gelukkig! Succes ermee! |
|
quote: Succes Jack! Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |