|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Oke! |
|
Dit is wel niet in de goudvishal, maar vanavond (13 sept) Wacken AfterParty in de Stortebeker te Arnhem. Entree 15,- Euro en voorderest bier, wijn etc gratis. |
|
Wat speelt er dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm ... nou liep er vanmiddag ff langs en toen zag ik zo'n aanplakbiljet aan de muur hangen .. met daarop dat er een Wacken AfterParty was, verder stond er niet bij wat er speelde en op de site van de stortebeker staat alleen dat er een cd presentatie is van Kill City Rebel. Je hebt daar 2 cafe's. Beneden, meer beetje punk, en boven zitten de metalheads. Wat er precies komt zou ik zo niet weten ... |
|
Hmmm, nou ja...ik zit vanavond toch bij XPositiveX (Tim) dus het komt er niet van. Ik ga een andere keer wel ergens mee naartoe. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
kee, dan goa'k ook wel met |
|
quote: Huh, sinds wanneer heb ik dat beloofd? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Meegaan naar Terror zul je! Al moet ik je erheen slepen. Komen er morgen nog mensen naar Stretch arm strong? Dat beloofd een groot feest te worden. Ghoullie en DMTR misschien? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jammer dat het programma voor december nog niet op de site staat |
|
LOL |
|
Komt er niemand vanavond? Jullie weten niet wat jullie gaan missen I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Als ik geen verjaardag had gehad was ik met jou en Pos meegegaan... Mja, dat heb ik dus wel... Dan wordt 't maar Terror he? Da's toch op een donderdagavond, hoorde ik van Pos? Moet ik ff kijken of dat uitkomt met stage... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Stretch was erg vet gisteren. De sfeer was erg gemoedelijk en de band waren energiek. Alleen jammer dat het te vol was zodat niemand in het publiek echt totaal uit zijn dak kon gaan. Maar de meesten lieten zich daar niet door tegenhouden. Dus al met al was het toch een groot feest. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik wil even heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel sorry zeggen dat ik er niet was gister. Heb momenteel helemaal geen geld en zat even in een stressdip. (of zit) en dan zeggen ze dat geld niet gelukkig maakt. Hopelijk heb je veel plezier gehad |
|
Geeft niet hoor. Zaterdag was ook niet echt een goed voorbeeld van "hardcore madness". Het was domweg te vol om totaal uit je plaat te gaan (hoewel ik het natuurlijk wel heb geprobeerd ). Volgende keer beter. Maar je hoeft natuurlijk niks. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Aanwezig bij Agent Steel. Life doesn't get much better than this! |
|
Zondag word het gegarandeerd een enorm gezellige chaos bij Comeback kid en Vision. En als het even meezit ga ik 4 december ook even bij Dead soul tribe kijken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:en Triple 7 natuurlijk |
|
Ik ben gvd al een half jaar niet meer in de goudvishal geweest... Baal dat ik agent steel heb gemist Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Uiteraard. Wel vet dat jullie het voorprogramma verzorgen zeg. Dat is nog eens een opstapje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja, we hebben keiveel zin in die optrendens! oh, trouwens, net terug van de Backstage in Nijmegen..... 4 PARKEERBONNEN a 40 EURO |
|
WTF!! 40 euro per bon? Dat kan niet.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
waarom kan dat niet? heb ik ook eens gehad I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
is dat een boete dan? Of voor de hele dag, want dan is dat belachelijk.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |