IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : concerten in de goudvishal (arnhem) de komende tijd: Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-11-2003 14:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 16:59 schreef Visor het volgende:
Ik ben gvd al een half jaar niet meer in de goudvishal geweest... Baal dat ik agent steel heb gemist
was die nie gecancelled

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 16-11-2003 16:44 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Behemoth,naglfar en sauron zouden 6 december spelen,alleen is hij nu op de site van de goudvishal in de concertagenda verdwenen
Hoop dat dit een foutje is want wil gvd behemoth zien

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 16-11-2003 16:50 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Dat is al eeuwen geleden geannuleerd. Helaas.

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 16-11-2003 16:52 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Dat is mooi klote dan

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 16-11-2003 18:26 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Aanstaande vrijdag in de goudvishal:

SYMMETRY

AMARAN

SUN CAGED

Wie gaat er zijn ?

[Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 16-11-2003 18:26]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-11-2003 22:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik moet werken in de Willemeen bij Thanatos, jammer dat het tegelijk is voor zowel de goudvis als de willemeen. en al helemaal voor mij natuurlijk

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-11-2003 13:04 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Fijn dat je toch nog via het forum kunt lezen dat Naglfar afgelast is! GVD, kan ik ze eens een keer zien omdat ze in de buurt spelen en dan gaat het niet door! BAAL!
Kan er geen vervangende datum komen of zo? En op de website van Goudvishal staat het concert er nog gewoon bij, dus wat is nu eigenlijk waar???? Can anyone explain that to me?

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 18-11-2003 13:11]

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 18-11-2003 14:45 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 13:04 schreef DecomposingBitch het volgende:
Fijn dat je toch nog via het forum kunt lezen dat Naglfar afgelast is! GVD, kan ik ze eens een keer zien omdat ze in de buurt spelen en dan gaat het niet door! BAAL!
Kan er geen vervangende datum komen of zo? En op de website van Goudvishal staat het concert er nog gewoon bij, dus wat is nu eigenlijk waar???? Can anyone explain that to me?

Ik zei t concert er niet meer bij staan hoor
Baal ook enorm wilde graag behemoth zien

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 20-11-2003 19:01 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Naglfar is idd afgelast, heb ff nagevraagd bij een van de medewerkers van de planning van de Goudvishal. In Januari komt een vervangende datum, dus dan toch nog Naglfar!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-11-2003 19:08 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2003 18:26 schreef mcoenen het volgende:
Aanstaande vrijdag in de goudvishal:

SYMMETRY

AMARAN

SUN CAGED

Wie gaat er zijn ?

*steekt hand omhoog* Xneggie en ik gaan er zeker zijn!

..."Hate can only create more hate"...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-11-2003 19:15 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Zek0r!

Wij staan vooraan SLAYOOOR te roepen.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-11-2003 19:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hihi, dat zal Marcel me niet in dank afnemen ben ik bang ...
Maar dat vooraanstaan moet wel, ga uiteraard foto's maken ...

..."Hate can only create more hate"...

invictis
Usericon van invictis
Posted 20-11-2003 19:24 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

zoeken ze nog meer leuke bandjes in die gouviskom?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-11-2003 17:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien kom ik jullie wel tegen op het station als ik naar de willemeen ga of weer naar huis

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 21-11-2003 18:11 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Leuk hoor. Ik ben er vanavond ook. Niet voor m'n lol overigens, maar om te werken...

We don't take it, we just fake it...

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 21-11-2003 20:03 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

quote:

Vrijdag 4 april (concert/ grind)
Regurgitate (swe), Bile, Suppository, Helltrucker (last show)
Zaal open 20:00 Entrée € 7,50

Zaterdag 19 april (concert / grindmetal)
Nasum (swe), Pyaemia, Caedere
Zaal open 20:00 Entree € 9,50

Woensdag 30 april (concert / metal)
Kings of Metal met: Flesh Made Sin, Monolith,
It Lives, Slayne, Arms of Valour
Zaal open ntb entrée ntb

eens een poging houden om hier bij te zijn..

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-11-2003 12:56 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 20:03 schreef Butcher of the Soul het volgende:

Moet je een tijdmachine regelen

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-11-2003 12:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 21 november 2003 17:32 schreef ghoulliette het volgende:
misschien kom ik jullie wel tegen op het station als ik naar de willemeen ga of weer naar huis

Niet gezien

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 22-11-2003 14:22 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

Vrijdag 4 april (concert/ grind)
Regurgitate (swe), Bile, Suppository, Helltrucker (last show)
Zaal open 20:00 Entrée € 7,50

Zaterdag 19 april (concert / grindmetal)
Nasum (swe), Pyaemia, Caedere
Zaal open 20:00 Entree € 9,50

Woensdag 30 april (concert / metal)
Kings of Metal met: Flesh Made Sin, Monolith,
It Lives, Slayne, Arms of Valour
Zaal open ntb entrée ntb

quote:
Op 21 november 2003 20:03 schreef Butcher of the Soul het volgende:

ahum, da's bijna een jaar geleden....

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2003 21:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 12:56 schreef XnegativeX het volgende:
Niet gezien

neuh
wel leuk gehad? Ik hoorde op het station van mensen dat Sun Caged heeeeel erg vet was

Moordlustige Hamster
Posted 14-12-2003 15:37 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

zag net dat er mooie dingen komen begin 2004

Moordlustige Hamster
Posted 14-12-2003 15:47 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Woe 24 Dec
Waking The Dead Festival
met: Sammath, Salacious Gods ea.
(concert/Black metal) zaal open: 19:00 uur Entree €7.00

Zat 17 Jan
Afscheidsconcert van Grimm
support: Heidevolk, Boombaard, Garmenhord(meetjesland)
(concert/Paganmetal) zaal open: 20:00 uur Entree €5,00

Zat 24 Jan
Rotting Christ (griekenland)
support: Nepenthe & support
(concert/Metal) zaal open: ?? uur Entree €8,50 vvk 7,50

Don 29 Jan
Macabre (usa)
support: Cephalic Carnage (usa) & Brutus
(concert/Metal) zaal open: 20:00 uur Entree €10.00

Vrij 27 Feb
Autumnal Reaper
support: Bolthorn, Mortal Form
(Concert/Metal) zaal open: 20:00 uur Entree €4,50

Zon 29 Feb
Impaled Nazarene (fin)
support: Legion (swe), INRI
(Concert/Metal) zaal open: 20:00 uur Entree €9,00 vvk 8,00

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2004 15:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zat 17 Jan
Afscheidsconcert van Grimm
support: Heidevolk, Boombaard, Garmenhord(meetjesland)
(concert/Paganmetal) zaal open: 20:00 uur Entree €5,00

Gaat dit nog door? en zo ja; welke dag? ik hoor/lees verschillende dingen

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-01-2004 16:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

NEE!!!!!!!!!!!!! dat concert gaat NIET door!!!!!!!!!

fout op de website!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-01-2004 16:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nogmaals, de concerten van GRIMM en IMPALED NAZARENE gaan niet door, beide zijn gecancelt!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com