|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:was die nie gecancelled Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat is al eeuwen geleden geannuleerd. Helaas. |
|
Dat is mooi klote dan |
|
Aanstaande vrijdag in de goudvishal: SYMMETRY AMARAN SUN CAGED Wie gaat er zijn ? [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 16-11-2003 18:26] |
|
ik moet werken in de Willemeen bij Thanatos, jammer dat het tegelijk is voor zowel de goudvis als de willemeen. en al helemaal voor mij natuurlijk |
|
Fijn dat je toch nog via het forum kunt lezen dat Naglfar afgelast is! GVD, kan ik ze eens een keer zien omdat ze in de buurt spelen en dan gaat het niet door! BAAL! Kan er geen vervangende datum komen of zo? En op de website van Goudvishal staat het concert er nog gewoon bij, dus wat is nu eigenlijk waar???? Can anyone explain that to me? [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 18-11-2003 13:11] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ik zei t concert er niet meer bij staan hoor Baal ook enorm wilde graag behemoth zien |
|
Naglfar is idd afgelast, heb ff nagevraagd bij een van de medewerkers van de planning van de Goudvishal. In Januari komt een vervangende datum, dus dan toch nog Naglfar! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: *steekt hand omhoog* Xneggie en ik gaan er zeker zijn! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zek0r! Wij staan vooraan SLAYOOOR te roepen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hihi, dat zal Marcel me niet in dank afnemen ben ik bang ... Maar dat vooraanstaan moet wel, ga uiteraard foto's maken ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
zoeken ze nog meer leuke bandjes in die gouviskom? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
misschien kom ik jullie wel tegen op het station als ik naar de willemeen ga of weer naar huis |
|
Leuk hoor. Ik ben er vanavond ook. Niet voor m'n lol overigens, maar om te werken... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: eens een poging houden om hier bij te zijn.. |
|
quote: Moet je een tijdmachine regelen |
|
quote: Niet gezien I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vrijdag 4 april (concert/ grind) Regurgitate (swe), Bile, Suppository, Helltrucker (last show) Zaal open 20:00 Entrée € 7,50 Zaterdag 19 april (concert / grindmetal) Nasum (swe), Pyaemia, Caedere Zaal open 20:00 Entree € 9,50 Woensdag 30 april (concert / metal) Kings of Metal met: Flesh Made Sin, Monolith, It Lives, Slayne, Arms of Valour Zaal open ntb entrée ntb quote: ahum, da's bijna een jaar geleden.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: neuh wel leuk gehad? Ik hoorde op het station van mensen dat Sun Caged heeeeel erg vet was |
|
zag net dat er mooie dingen komen begin 2004 |
|
Woe 24 Dec Waking The Dead Festival met: Sammath, Salacious Gods ea. (concert/Black metal) zaal open: 19:00 uur Entree €7.00 Zat 17 Jan Afscheidsconcert van Grimm support: Heidevolk, Boombaard, Garmenhord(meetjesland) (concert/Paganmetal) zaal open: 20:00 uur Entree €5,00 Zat 24 Jan Rotting Christ (griekenland) support: Nepenthe & support (concert/Metal) zaal open: ?? uur Entree €8,50 vvk 7,50 Don 29 Jan Macabre (usa) support: Cephalic Carnage (usa) & Brutus (concert/Metal) zaal open: 20:00 uur Entree €10.00 Vrij 27 Feb Autumnal Reaper support: Bolthorn, Mortal Form (Concert/Metal) zaal open: 20:00 uur Entree €4,50 Zon 29 Feb Impaled Nazarene (fin) support: Legion (swe), INRI (Concert/Metal) zaal open: 20:00 uur Entree €9,00 vvk 8,00 |
|
Zat 17 Jan Afscheidsconcert van Grimm support: Heidevolk, Boombaard, Garmenhord(meetjesland) (concert/Paganmetal) zaal open: 20:00 uur Entree €5,00 Gaat dit nog door? en zo ja; welke dag? ik hoor/lees verschillende dingen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
NEE!!!!!!!!!!!!! dat concert gaat NIET door!!!!!!!!! fout op de website! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
nogmaals, de concerten van GRIMM en IMPALED NAZARENE gaan niet door, beide zijn gecancelt! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |