|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hoewel ik bij deathmetal en grindcore vaak het gevoel heb dat de teksten weinig toevoegen lijkt zoveel op elkaar af en toe Je moeder. |
|
af en toe? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heeeeeeel soms echt veel variatie zit er niet in die teksten... Je moeder. |
|
Expressie. |
|
gewoon spelen.waar of wat voor stijl dan ook.spelen.ook als ik al m'n bands uitgekickt word en nergens meer in kom blijf ik thuis doorbeuken.ik doe het voor mezelf en niemand anders.als ja er succes mee boekt en mensen vinden het mooi wat je doet is dat gewoon mooi meegenomen. |
|
Jezelf of anderen vermaken, geld verdienen, een boodschap overbrengen, je uiten en vast nog veel meer... |
|
bier suppe en headbange! Trieste gast |
|
Het doel van muziek is bier drinken? |
|
Muziek = emotie I rest my case... headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: zijn doel is naar onze muziek luisteren en bier suppe |
|
quote: Ah, ik begrijp het. |
|
doel van muziek is vermaak... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Het doel dat ik voor ogen heb als ik muziek maak, is zoveel mogelijk goedkope doch goed ogende slettebakjes te grazen (nee, niet uit eten) te nemen en daarbij zoveel mogelijk verschillende soa's op te lopen. Terloops ook nog even een goeie verslaving (of twee) meenemen in het pakket, en als ik dan veel te jong op een relatief gruwelijke wijze aan mijn eind kom, zullen mensen me herinneren als iemand die rock en roll geleefd heeft. Ergo: zoals Dwaallicht al zei: "ego-gratificatie" Touché, pussycat! |
|
al die decibellen strieken oe gezichtje glad |
|
iedereen lult alsof je bij muziek een doel nodig hebt, dat haalt alleen maar de essentie van alles weg. De essentie van muziek is niet om doelen in te stellen noch om te creeren. Ik kan me niet voorstellen dat wanneer iemand muziek luistert een doel heeft daarmee. Het zou schunnig zijn als je bij grindcore een doel hebt Okay, als je bij een of ander kwijlmuzak(Barry White, altijd goed )de nodige aktie wil, okee. Maar emotie hoort zeker bij muziek anders kan je het wel vergeten. |
|
Muziek maken voor mij is lol maken. Zoveel mogelijk optreden, touren en dingen uitbrengen. Daarbij komt nog gratis en leuke mensen ontmoeten. Tevens is het voor mij ook een uitlaatklep om ff de stress van me af te schreeuwen. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Geld dat ook voor die van mij? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: dat geldt natuurlijk niet voor idereen, sommige muziekanten willen weldegelijk iets mededelen met hun muziek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: dat zijn wel vaak de wat oudere bands (lees: het hippie tijdperk) |
|
quote: Tuurlijk, dat heb ik ook wel! Ik schrijf mijn teksten ook niet voor niks natuurlijk, maar ze komen wel op het tweede plan. Voor mij staat lol voorop. Was vroeger wel anders, toen ik nog voor elk nummer ging roepen waar het over ging en waar ik allemaal niet tegen was. Nu heb ik een hekel aan dat soort bands die eerst een uur hun gal spuwen alvorens een nummer van een minuut te spelen en daarna weer opnieuw beginnen. Dit haalt de vaart uit de set en maakt het een stuk minder aantrekkelijk, hoe goed die band ook is. Voor ons geld, als de mensen willen weten wat ik brul, dan lezen ze het boekje maar. En de teksten hebben wel degelijk inhoud. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
muziek is voor mij ontspanning en een uitlaatklep! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Muziek is voor mij een erectie-opwekker en hulpmiddel bij de stoelgang! |
|
quote: Hahahahahahaha! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |