|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Twee nieuwe (full-length) MP3's van het aankomende CALLENISH CIRCLE-album "My Passion // Your Pain" nu te beluisteren via onderstaande links. Release-datum : 5 mei via Metal Blade Records! * Soul Messiah : http://callenish-circle.com/mp3/Callenish_Circle_Soul_Messiah.mp3 * Forsaken : http://callenish-circle.com/mp3/Callenish_Circle_Forsaken.mp3 More info and tourdates: www.callenish-circle.com [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-03-2005 10:59] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Klinkt niet verkeerd!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
At The Gates maar dan niet zo strak..maar verder wel ok hoor I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Callenish Circle - nieuwe MP3's , nou en.... Dit slaat nergens op. |
|
quote: mörke zegt weer iets, nou en... Zenial |
|
quote: Wat een kut opmerking. Ik vind die mp3's best vet! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:als je er nix aan vind hou je dan stil |
|
Vette shit!! Klinken erg goed, en ze gaan duidelijk verder in de lijn van FPD. |
|
Ik zet eigenlijk liever een oude at the gates op |
|
quote: Tuurlijk zijn ze ongetwijfelt beïnvloed door At The Gates, maar wat zeker op 'Graceful... yet Forbidding' en 'Flesh_Power_Dominion' terug komt zijn die heerlijke 'doomy' achtige stukken |
|
At The Gates ? Nog nooit van gehoord eigenlijk... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Ik spui mijn non-mening... Het is een deathmetal-band zonder death en zonder metal... Luckily I don't need to be a frickin' lover to love Dit slaat nergens op. |
|
Callenish Circle een Death Metal band? Dacht het niet... nooit geweest en zal het ook nooit worden. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
En daar is discussie nummer 58985 over tot welk genre een band behoord.Geef het beestje een naam maar het zal zich er niet anders op gaan gedragen.... |
|
ggggrrriikagruuhhurgh muhuh blirgh en hargh the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: je vergeet er "metal" achter te zetten |
|
quote: Euhh, volgens mij was het 58984 Maar ff geluisterd, 2e nummer klinkt lekker. Ik hou alleen niet zo van dat schelle gebler (behalve in black dan), hoor liever een diepe, zware grunt. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 12-03-2003 11:22] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik krijg ze niet open.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: , hier doen ze het gewoon. Bazzio Attacks!!! |
|
Hier niet... Pffffft Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ajaa! MEEEETTTTTAAAAAAAAAAAAAALLLLLLL the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
gaaaaap!! als je dit leuk vind raad ik u allen aan om Autumn Leaves te proberen, veel strakker en beter "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik weet niet wat 0-tolerance onder strak spelen verstaat maar deze tracks klinken gewoon retestrak. |
|
Benelux tour-update Callenish Circle: * 22.03 : Metro in Helden/Panningen - Hub & Heuy Festival! * 02.05 : Fenix in Sittard - CD presentatie My Passion//Your Pain! * 03.05 : Club Phoenix in Luik (BEL) - Painkiller Metal Fest! * 15.05 : Bolwerk in Sneek - Dismember mini-tour! * 16.05 : Burgerweeshuis in Deventer - Dismember mini-tour! * 17.05 : Club Mundo in Zottegem (BEL) - Dismember mini-tour! * 18.05 : Baroeg in Rotterdam - Dismember mini-tour! * 10.10 : Effenaar in Eindhoven - Exodus/Nuclear Assault/Agent Steel e.a. * 11.10 : Hof Ter Loo in Antwerpen (BEL) - Exodus/Nuclear Assault/Agent Steel e.a. Voor info check: www.callenish-circle.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
My Passion // Your Pain : eerste pers-resultaten Benelux... * Aardschok : 88/100 + 10 x eremetaal "Na de laatste God Dethroned is dit alweer een CD die zich binnen de Nederlandse top-10 aller tijden mag nestelen." * Mindview : 6/7 "Van bij de start swingt deze nieuwe cd als de beesten, zo enthousiast én beheerst hoorden we Callenish Circle nog niet eerder te keer gaan. De band gaat duidelijk met zijn tijd mee en behoort met Darkane stilaan tot de kwaliteitsvolste exponenten uit het subgenre." * Rock Tribune : 82/100 "Indien je fan bent van het ter ziele gegane At The Gates zul je ongetwijfeld blij zijn dat er een band als Callenish Circle op zo'n professionele manier de melodie en agressie, die typisch was aan deze Zweedse band, weet te combineren. Vette death/thrash en opnieuw een dikke aanrader afkomstig van onze Noorderburen!" Release-datum : 05 mei via Metal Blade Records. Info & tourdates : www.callenish-circle.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |