IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Callenish Circle Vorige pagina | Volgende pagina
Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 06-10-2005 7:43 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Gloednieuw Callenish Circle nummer 'Ignorant' online te beluisteren via:

www.myspace.com/callenishcircle

Officiele releasedatum [Pitch.Black.Effects]: 14 november via Metal Blade Records.

More info:

www.callenish-circle.com

!!! THE SIGN IS ON !!!

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 06-10-2005 10:21 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Dat nummer klinkt verdomd goed! Die electronica past er ook goed bij. kan niet wachten totdat ik het hele album kan luisteren.

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 06-10-2005 22:11 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Yep dit wordt echt een knaller!!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-10-2005 22:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Eerst release in Duitsland en dan Nederland? Verraders!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 07-10-2005 7:05 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 22:36 schreef ZelThoR het volgende:
Eerst release in Duitsland en dan Nederland? Verraders!

Tsja, we wonen dan ook op een steenworp afstand van de Duitse grens...

Ik was zelf ook wel verbaasd dat de plaat in Duitsland een paar dagen eerder uit zou komen, Metal Blade zal daar wel z'n redenen voor hebben denk ik... de nieuwe Bolt Thrower komt namelijk ook een paar dagen eerder uit in Duitsland.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 12-10-2005 6:57 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

UPDATE CALLENISH CIRCLE LIVE 2005/2006:

- Zaterdag 29.10 : Ed & Rocco’s in Geleen (NL)

- Vrijdag 04.11 : Aalborg Metal Fest in Aalborg (DK)

- Zaterdag 12.11 : Metal Day Festival @ J.C. Elektra in Sliedrecht (NL)

- Vrijdag 18.11 : Schlachtfest Festival @ Die Schweinehalle in Hanau (GER)

- Zaterdag 26.11 : Arnhem Metal Meeting @ Music Sacrum in Arnhem (NL)

- Zondag 04.12 : Release Party [Pitch.Black.Effects] @ J.C. Fenix in Sittard (NL)

- Vrijdag 03.03.06 : Metal Inferno Festival in Paderborn (GER)

More info : www.callenish-circle.com or www.myspace.com/callenishcircle

!!! THE SIGN IS ON !!!

renYek
Usericon van renYek
Posted 12-10-2005 8:11 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Klinkt lekker Hoolie!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-11-2005 17:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 12-11-2005 17:57 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 november 2005 17:24 schreef NecRobert het volgende:
Recensie nieuwe CC plaat:

http://www.zwaremetalen.com/recensie/5156.html

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-11-2005 23:23 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Mooie hoes.

Touché, pussycat!

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 15-11-2005 6:42 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

2 gloednieuwe Callenish Circle nummers 'Guess Again' en 'Ignorant' online te beluisteren via:

Officiele releasedatum [Pitch.Black.Effects]: 14 november via Metal Blade Records.

More info:

www.callenish-circle.com

!!! THE SIGN IS ON !!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2005 12:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zit de voorkant van de normale versie ook in de gelimiteerde verwerkt?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 15-11-2005 13:17 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 15 november 2005 12:51 schreef ZelThoR het volgende:
Zit de voorkant van de normale versie ook in de gelimiteerde verwerkt?

De limited edition CD/DVD bevat precies hetzelfde boekje als de normale jewelcase versie.

Het boekje zit echter in de digi-pack ingestoken en is van de buitenkant dus niet zichtbaar.

!!! THE SIGN IS ON !!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2005 14:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Cool, daar hoopte ik al op. Ik had inderdaad het plaatje gezien van de lim. ed. met de zwarte buitenkant.

Ik heb hem trouwens niet in de winkels kunnen vinden hier (Enschede), bij de Plato zeiden ze dat ze hem zelfs al vorige week vrijdag binnen hadden moeten krijgen. Iets misgegaan, of?

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 15-11-2005 16:57 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 15 november 2005 14:19 schreef ZelThoR het volgende:
Cool, daar hoopte ik al op. Ik had inderdaad het plaatje gezien van de lim. ed. met de zwarte buitenkant.

Ik heb hem trouwens niet in de winkels kunnen vinden hier (Enschede), bij de Plato zeiden ze dat ze hem zelfs al vorige week vrijdag binnen hadden moeten krijgen. Iets misgegaan, of?

Vreemd... in Sittard (Music Machine) hadden ze de CD/DVD afgelopen zaterdag wel al op voorraad via Rough Trade (distributeur van Metal Blade in de Benelux).

Denk dat de CD/DVD vandaag of morgen dan zeker wel op voorraad moet zijn bij Plato.

!!! THE SIGN IS ON !!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2005 18:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2005 16:57 schreef Hoolie99 het volgende:
Vreemd... in Sittard (Music Machine) hadden ze de CD/DVD afgelopen zaterdag wel al op voorraad via Rough Trade (distributeur van Metal Blade in de Benelux).

Denk dat de CD/DVD vandaag of morgen dan zeker wel op voorraad moet zijn bij Plato.
Hmm, vaag, ja. Ze zeiden zelf ook dat hij er dan donderdag/vrijdag wel zou zijn. Maar ze hadden hem dus al op de levering van de 11e staan.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-11-2005 18:37]

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 19-11-2005 18:41 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Callenish goes Mexico...

- Saturday 26.11 : Arnhem Metal Meeting @ Music Sacrum in Arnhem (NL)

- Sunday 04.12 : CD release party [Pitch.Black.Effects] @ Poppodium Fenix in Sittard (NL)

- Thursday 12.01.2006 : Café Iguana in Monterrey (MEX) – support for Paradise Lost !

- Friday 13.01.2006 : Hard Rock Live in Guadalajara (MEX) – support for Paradise Lost !

- Saturday 14.01.2006 : Gran Forum in Mexico City (MEX) – support for Paradise Lost !

More info: www.callenish-circle.com / www.myspace.com/callenishcircle

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-11-2005 19:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zoals in een ander topic al gezegd; gaaf dat jullie nu ook naar Mexico gaan

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-11-2005 19:05 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

...met Paradise Lost nog wel.

Doen jullie goed.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2005 19:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2005 18:36 schreef ZelThoR het volgende:
Hmm, vaag, ja. Ze zeiden zelf ook dat hij er dan donderdag/vrijdag wel zou zijn. Maar ze hadden hem dus al op de levering van de 11e staan.
Ze hadden ze in Enschede tot afgelopen vrijdag 12 uur niet. Daarna ben ik via de Fame en Boudisque in Amsterdam naar mijn vriendin gegaan. Daar hadden ze de CD ook nog niet binnen gekregen! Vage shit!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-11-2005 21:37]

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 21-11-2005 7:09 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 20 november 2005 19:27 schreef ZelThoR het volgende:
Ze hadden ze in Enschede tot afgelopen vrijdag 12 uur niet. Daarna ben ik via de Fame en Boudisque in Amsterdam naar mijn vriendin gegaan. Daar hadden ze de CD ook nog niet binnen gekregen! Vage shit!

Dan heeft de distributeur z'n werk niet goed gedaan want in principe moet de CD nu overal wel in de winkel liggen.

Wat gaf het personeel van die winkels dan als reden op ?

!!! THE SIGN IS ON !!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-11-2005 12:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2005 7:09 schreef Hoolie99 het volgende:
Dan heeft de distributeur z'n werk niet goed gedaan want in principe moet de CD nu overal wel in de winkel liggen.

Wat gaf het personeel van die winkels dan als reden op ?
Bij de Fame zeiden ze dat de CD er al had moeten zijn, en dat de CD/DVD sowieso pas voor over een paar dagen op de lijst stond.

Bij de Boudisque zeiden ze dat beide versies al binnen haddeen moeten zijn, ik heb verder niet doorgevraagd wat er dan mis gegaan was. Overigens waren ze daar even verbaasd als ik.

Het idee wat ik er van krijg en wat ze bij de Plato ook zeiden komt niet verder dan "vertraging". Schiet je dus niet veel mee op

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 21-11-2005 12:51 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 21 november 2005 12:36 schreef ZelThoR het volgende:
Bij de Fame zeiden ze dat de CD er al had moeten zijn, en dat de CD/DVD sowieso pas voor over een paar dagen op de lijst stond.

Bij de Boudisque zeiden ze dat beide versies al binnen haddeen moeten zijn, ik heb verder niet doorgevraagd wat er dan mis gegaan was. Overigens waren ze daar even verbaasd als ik.

Het idee wat ik er van krijg en wat ze bij de Plato ook zeiden komt niet verder dan "vertraging". Schiet je dus niet veel mee op

Dan ligt het probleem dus bij de uitlevering van de distributeur. Aangezien Music Machine in Sittard de CD/DVD wel al op voorraad heeft kan het zijn dat Rough Trade te weinig heeft ge-pre-ordered bij Metal Blade en dus niet kunnen uitleveren... als dat zo is dan is dat een slechte zaak.

!!! THE SIGN IS ON !!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-11-2005 13:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zonde.

Maar goed, als ik hem vandaag heb is de vertraging maar een week geweest. Lijkt alleen veel langer, hehe.

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 23-11-2005 15:43 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Gaabster komt er vanavond ff ene langs gooien!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com