|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
'k woon momenteel in Geel, ben daar ooit in 'n grijs verleden geboren zelfs, heb zo'n 26 jr in Eindhout gewoond, woon sinds 'n 7jr in Geel en ga binnenkort in Tilburg studeren.. Moet 'k dan in Nederland blijven wonen of nr de kempen weerkeren ? 'k ben nog steeds Belg ja.. te veel goei bier en fritten |
|
er is sowieso al weinig plek in Tilburg, dus dat zou ik niet doen. En als je een OV hebt kun je gewoon elke dag met de trein naar Tilburg, dus ik zou gewoon blijven, dat lijkt me dan wel zo gezellig voor jou en je vrienden. |
|
amai deen is moeilijk eens proberen: Absjaar - Slecht jaar? Up yours? Bebbel - een babbeltje? Hoer? Caroke - Karaoke? Wortel? fikfakken - brand stichten? neuken? |
|
Another Dark Soul from Oostende Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Van Oostende? Kennis van Beli? |
|
ja, ik heb hem al een paar keer ontmoet Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Absjaar - ? Bebbel - weinig flatterende omschrijving voor'mond',zie 'houdt uwen bebbel!!' Caroke - ruitje fikfakken - ? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
kzal het maar is vertalen dan he Absjaar: onnozelaar Bebbel: iemand die veel praat Caroke: een vierkantje fikfakken: uitdagend spelen met mekaar "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Nu ja, bij Bebbel en fikfakken zat ik er toch niet zo heel ver van. |
|
Nog enkele woordjes om te vertalen : -bleitn -wettelnbak -'t zal aa gat vôrn -kieken -kwazjjn -zèn ôôr es afgedôôn mè èn ôôgschèèr -mettekoo -èn toert Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Okee. ik doe een poging: bleitn = blaten, schapenpraat wettelnbak = bakje waar wetsvoorstellen in wachten 't zal aa gat vôrn = blijf van mijn gat af! kieken = kijken, foto's nemen kwazjjn = kwaad zijn? zèn ôôr es afgedôôn mè èn ôôgschèèr = zijn oor is er afgebrand en mijn oog doet zeer mettekoo = meisjeskonijn èn toert = ritje zeg maar als het fout is BROODJE POEP! |
|
quote: Hmm, ben nochtans een echte belg... dacht ik toch... |
|
quote: Ehm... -bleitn= huilen,janken -wettlnbak= politiecombi -'t zal aa gat vôrn: je zult moeten zwoegen -kieken: (letterlijk :kip)dom persoon -kwazjjn: lul(tegen sommige manspersonen gebruikt als scheldwoord) -zèn...=lett.zijn haar is geknipt met een haagschaar,dus héél slecht -mettekoo : een schelm -èn toert: een taart(ook scheldwoord voor gemene vrouwen) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
WAAR kwam jij precies vandaan?? |
|
Dendermonde Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik ben ook bel en kverstoa der gjinne zak van |
|
I am a Hellgian! |
|
quote: Ostende, is dat 't sèètje of de ziejê? |
|
das 't zèètje... en ik ben van de siejeuh |
|
----------Scroll down for Dutch---------- Juuuujj, en ik zien ook va tzèètju, va brèèniengu zjuustu neffurst oostendu è tiz doa gjèstug waj moe doa nie werkng . ----------Dutch version---------- Ik ben van aan de kust, en wat is Hellgium zonder zijn kust?? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Aha hier zitten mijn landgenoten. Ik ben van de kanten van Oostende hé Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
godverd da zijnde verkeerde kanten eh fuck de zjî Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Bè nint gie, da zien de juste kanten! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Du zèè roeld wel ee, wa zen doa friekadiln !! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |