|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vraagje: waarom zijn Belgen zo nationalistisch? |
|
(nu weer in verstaanbaar Nederlands)Pfff...ik weet het niet precies.Misschien om historische redenen,omdat ze in het verleden al zo vaak onder de voet zijn gelopen door andere landen en telkens gedwongen werden om zich aan te passen?Een soort zelfbehoud,denk ik. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
hoe bedoel je juist? Ik kom niet veel mensen tegen die belgicistisch ingesteld zijn hoor. Of bedoel je alleen ons vlamingen, dan is het woord 'flamingant' en het antwoord is dan: ik weet het niet. We zijn in het verleden zoveel overheerst geweest en in de recente geschiedenis en nu nog altijd laten we vaak over ons heen lopen door de franssprekenden (als ik mijn cursus van vorig jaar helemaal mag geloven toch). |
|
Ook germaanse aan 't studeren,zeker? A ge weet het dan toch,vandaag nog in een Nederlandstalige stad een franstalige madam als winkelbediende gezien die geen (lelijk woord geschrapt)Nederlands sprak-grrrr... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Nee ik heb één jaartje germaanse gedaan en was royaal gebuisd nu zit ik in m'n laatste jaar journalistiek aan de arteveldehogeschool. Ik ken het gevoel, ik was eens ergens 5 minuten buiten het centrum (op weg naar mortiis) en we vonden het niet dus stapte ik een buurtwinkel binnen, en de verkoopster kon geen nederlands... en ook geen frans! Daar krijg ik het dus echt van hé! |
|
Q:waar en wanneer is er iets te doen in België? Ik heb echt zin om nog eens een heel nachtje wild te doen...die fuif van vorige vrijdag zoog dat het geen naam heeft... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
check eens de kagankalender uit, dan weet je wel meer. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Baasrode is wel interessant ,dus daar ga ik zeker heen! Den Aalmoezenier,ja,dat lijkt ook wel tof,maar ik ga proberen om O.mee te krijgen,Antwerpen 's nachts is doodeng. Uit Gent blijf ik liever weg, roept teveel herinneringen op aan m'n ex-vriend. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Aalmoezenier suckt (tenzij je van 'futurepop' houdt, wat ik betwijfel ) volgende week vrijdag carpe noctem in mechelen en zaterdag Tanz (...) in a'pen (+ http://www.gothweb.be) [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 12-10-2003 1:23] |
|
Deze zaterdag is er zowel in de Frontline als in Den Twieoo iets te doen. Ik denk wel dat ik er nu ff binnenspring... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Pff, in een boerendorp wonen is toch niet alles... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Haha, je zegt het, alhoewel vorige week was het hier bal (het enigste), de jukebox-party, 90 % van de mensen was 30+ , maar wat een muziek depeche mode, abba, moody blues, the animals, echt waar de beste fuif ooit. Ik stond wel bijna alleen op de dansvloer Aaah; wat een avond true disco chick |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |