|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
nu toch echt gestemd: vvd Je moeder. |
|
zo even met het hele huis gestemd de sp heeft er nu weer een paar stemmen bij |
|
SP, binnen nu en 15 minuten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zeikerd,moet je maar niet zo lopen kraken. Trouwens...natuurlijk ben je niet gaan stemmen,dat mag je nog niet Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: haha, jawel. VVD! Lijst 1 in flevoland "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Landelijke verkiezingen. Iedereen ziet wat de 2de kamer doet en het gaat ze aan. Binnenlandse politiek, buitenlandse politiek zijn erg belangrijk voor veel mensen. Gemeenteverkiezingen. Iedereen ziet wel wat er in zijn omgeving gebeurd. De meeste mensen denken dat dit voornamelijk de gemeente is die dat beslist wat ook voor een deel zo is. Maar ook de provincie heeft hier veel in te zeggen. Vandaar dat mensen niet snel op de provincie stemmen. Niemand weet precies wat ze doen. Behalve koffie drinken en sigaren roken. TotZiens |
|
ik en m'n vrouw hebben ook gestemd, mogen we tenminste lekker zeiken hoe klote iedereen het in de politiek doet. Oud Vuil. |
|
quote: idd, en als je niet stemt heb je geen recht om te zeiken... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 11-03-2003 22:42] |
|
quote: He! Het regende ja! Don't blush when I rip you open |
|
Een hoop VVD opeens Maar gelukkig ook wat SP en GL... Dus alles is weer lekker in balans "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Noteer maar twee keer SP voor mij dan. Heb ook voor mijn vader gestemd. Toch weer een stem die niet verloren is gegaan. Alleen mijn moeder weigerde te stemmen. TotZiens |
|
oja, wij ook allebei sp gestemd. alweer 2, voor de provincie utrecht. Oud Vuil. |
|
mooi zo allemaal SP stemmen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
en de volgende keer bij kopspijkers wil ik jan marijnissen met een kan met bier aan zijn mond zien, ipv water. want water, dat kan echt niet, hoor. Oud Vuil. |
|
een bier kan wel ... [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 11-03-2003 23:15] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Mijn hemel.. Brabant is nog steeds katholiek hoor: De algemeen geldende regel is volgens mij hier nog steeds "Ons pa en ma stemmen CDA dus ik stem ook maar CDA.." Positief puntje is dat de SP van 4 naar 6 (net geen 7 helaas) zetels is gestegen.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-03-2003 23:48] |
|
quote:Alleen provinciaal, ze mogen best helpen Groningen mooier te maken, die magneetzweefbaan voorkomen en meehelpen ervoor zorgen dat goedkope huurwoningen niet langer voor jan lul worden gesloopt, maar laat ze landelijk alsjeblieft met hun fikken van de economie afblijven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hee waar haal je dat plaatje vandaan? Je moeder. |
|
quote: http://www.stembrabant.nl/ en dan klikken op "Uitslagen" staat een hele mooie Flash applicatie met alle uitslagen per gemeente en dergelijke... |
|
quote: hehe je verwoordt het wel mooi. Maar ik zou landelijk ook niet op de SP stemmen. Dan stem ik gewoon weer NCPN in de hoop dat die wel (op een keer) met hun fikken aan de economie kunnen komen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ah bedankt, maar alleen brabant dus... hmz, noujah ook leuk Je moeder. |
|
Of course... Brabant uber alles! |
|
Vooruit dan.. de landelijke link: http://www2.omroep.nl/nos/verkiezingen/index.html |
|
Je moeder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |