|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie op de vorige pagina de link van Judge. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: O, ik dacht dat dat een brabo site was, ik zal eens kijken. |
|
quote:Deze niet! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wel veel CDA zeg Edit: die gristenlijke gehuchten hebben vast allemaal volop gestemd. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-03-2003 0:30] |
|
I REPEAT: Stemmen is voor mietjes Dit slaat nergens op. |
|
Mijn stem was weer blanco. Dan kan je tenminste alle partijen afzeiken Maarssen: CDA niet de grootste. Dat valt me dan weer mee. Provincie Utrecht: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-03-2003 1:19] |
|
SP Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
go Nijmegen! |
|
geloof dat er in onze regio 22% is opgekomen LOL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
onze provincie: onze gemeente: |
|
m'n ma was weer te lui om te gaan stemmen, dus ga ik door de regen op mn fietsje naar het stembureau waar ik door de boze meneer weggestuurd werd (omdat ik in een ander 'district' moest stemmen en ik dus niet met haar machtiging daar mocht stemmen, gezien ik daar zelf niet stemde) Nou die mensen die daar stonden hadden wel lol zeg "kijk nou ze sturen gewoon mensen weg " [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2003 9:04] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb mijn vader gemachtigd (ik was het al vergeten, en toen ik zag dat het regende vergat ik het spontaan weer ). |
|
Het is vreselijk triest dat limburg nog steeds zo'n klote-cda voorliefde schijnt te hebben... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
in Krimpen is ook het cda het meest gestegen [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2003 16:01] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Sjesus, wist niet dat er ook SGP bolwerken bestonden |
|
quote: hmm dat is bij ons in de gemeente de grootste partij, helaas Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
SGP: weg ermee! ~*Vraag maar aan Verval*~ [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 12-03-2003 17:49] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: SGP is geen pretje nee. lijkt wel of je van die gasten dan ook totaal geen plezier mag hebben, als die partij er niet geweest was (en die andere streng christelijke meuk in ons dorp) hadden we iig een bios en nu nog steeds een metal/rock cafe gehad (waar nu een keer per week die achterbakse christelijke vereniging zit ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Meer ZM meetings in Krimpen op klaarlichte dag in Krimpen central park! Dresscode: blasphemische shirts. |
|
quote: ik begreep dat er iig nog een keer een ZM meeting in de hut gaat komen, dus we kunnen dit in het voorprogramma gooien Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Waarom is de SGP eigenlijk nog niet verboden? |
|
quote: het is een soort monument in de vorm van een geloof Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:1. Quote dat stuk eens waar ik om jouw mening vroeg. 2. Hahaha! 3. |
|
quote: Ik leef met je mee; gecondoleerd! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |