|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: how much? |
|
Ik denk dat hij enkel wilt ruilen hehe Ik, Wil Schuurman |
|
you never know |
|
Nouja, ik spreek namens hem eigenlijk op dit moment Ik, Wil Schuurman |
|
Wil Dzouwe geen Vinterriket |
|
quote:haha, goed gedaan van je. helaas, alleen ruilen, of 20 euro per cd changed to 'ouwe' |
|
quote:wat voor ziekte? changed to 'ouwe' |
|
quote: Okeej, ik weet genoeg |
|
Ik heb het volgende te ruil: Nocturnal Rites: Shadowland (heavy, power) Haemorrhage: Grume (grind/death) Altar: Youth against Christ (death) Venom: Resurrection (black) Ektomorf: I scream up the sky (trash/nu promo) Enshadowed: Messengers of The darkest Dawn (cd, twee kleine gaatjes in de inlay aan de achterkant)Blackmetal Rene Froger: A mother's love (nooit gedraaid!) Anael: Promo 2002 Alles ruilen en niet te koop. Ik hou zelf van melodieuze blackmetal gothic metal, lekkere doom en van alles en nog wat. Ook sommige gothic cd's kan ik zeer waarderen: Industrial/ Electro. (in het vorige topic had iemand gereageerd voor de anael promo:dkuiper@hotmail.com |
|
quote: klinkt 17 euro redelijk? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik typ maar effe mijn lijstje die ik wil ruilen (of verkopen) amorphis - am universum amorphis - the karelian istmus devin townsend - terria marduk - nightwing marduk - panzerdivisionmarduk dark funeral is al door iemand gevraagt dus die haal ik tijdelijk uit mijn lijstje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik heb ook beide Dark Funerals te koop: Dark Funeral - Secrets of the Black Arts Dark Funeral - Vobiscum Satanas (DIGI) |
|
Voor hoeveel? |
|
Volgens mij stond er in het vorige topic zo''n handleiding over cd's ruilen. Dat was op zich wel handig. Tevens is het misschien handig om af te spreken dat je bij eventuele verkoop meteen de prijs erbij zet. (alhoewel er voor verkoop al een ander topic is) En reageren kan misschien het beste gewoon via email, maar misschien dat mensen daar te lui voor zijn. Alleen bij updates dus een nieuwe post maken zou het topic wel mooi schoon houden.. |
|
quote: Die Devin lijkt me wel wat misschien ruilen voor iets van dit: Benediction-Organized chaos Blood duster-Str8 outta northcote Decubitus-Codex Sinaiticus (old school death metal) Greyhaven-Greyhaven Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Wat maakt dat nou uit!? |
|
quote:Welke CD's kreeg jij binnen van Beherit etc. alweer? [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 12-03-2003 19:44] |
|
quote: kun je me wat van decubitus laten horen, khou nogal van old school death "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Je hebt mail Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
en je hebt mail terug "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Onthoud: ik zal weinig CDs binnen krijgen, dat is gewoon prut. Tapes en vinyl Maar ik had dus Beherit tapes, maar die zijn allemaal al pre-ordered. Ik heb nog nog wel Sarcofago, Maniac Butcher en Judas Iscariot, en nog wat meer bekende namen... Maar voor de rest allemaal onbekende dingen. |
|
quote: Die staat als sticky topic helemaal bovenaan in de Muziek Algemeen rubriek. |
|
ik heb ook nog dark tranquillity - haven in de aanbieding "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
1 euro Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: je hebt mail en mn lijstje maar weer B-Low - Demotivation Remake 2B (doom achtig) Ceremonial Embrace - Oblivion (keyboardblack) Dimmu Borgir - Godless Savage Garden (keyboard black) Emperor - Emperor/Wrath of the Tyrant (keyboard black) Rebaelliun (Bra) - Annihilation (technische death) Sammath - Verwoesting/Devestation (black/death) Siebenbürgen - Grimjaur (keyboard black) Vader - Revelations (death) Vesparian Sorrow - Beyond the Cursed Eclipse (keyboardblack) mail maar naar: terugtrekstrekreflex @hotmail.com (maar dan aan elkaar he ) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-03-2003 16:04] Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |