|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
zal in 2010 in de meerderheid zijn. bron: teletekst |
|
|
|
en dat is dan je hoofdstad |
|
Dat bedoelen ze dus met integratie. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: idd, en denk eens, als die allochtonen er niet zouden zijn zou de bevolking in 2010 dus meer dan gehalveerd worden. Ik dacht altijd dat de overbevolking in nederland niet aan de allochtonen te wijten was maar dat is dus niet zo. |
|
quote: de jongeren zijn al jaren in de meerderheid in de grootste 4 steden... Je moeder. |
|
Nou wat let de regering dan? er uit met die hufters [Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 13-03-2003 16:00] Immortal Pride |
|
Welcome to the capital of Turkey, Amsterdam! Maar serieus een trieste situatie, het spreidingsbeleid mag wel eens wat verbeteren, meer allochtonen op het platte land ofzo. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik denk het ook, het is hier net zo rustig in de Achterhoek. Laat ze dan maar mooi in Amsterdam blijven. Immortal Pride |
|
Ik wil niet zeggen dat mensen kinderen krijgen om het geld maar zou afschaffing van de kinderbijslag na een tweede (gezond) kind helpen om die kinderstroom bij het vooral allochtone deel van de bevolking te doen stoppen? |
|
quote: Als je ze spreid blijft het in Amsterdam en bij jou in de Achterhoek rustig omdat er geen groot crimineel milieu kan ontstaan. Bovendien een nogal egoïstische gedachte, ik woon ook gewoon op het platteland btw en volgens mij woont hier maar 1 allochtoon gezin in het dorp. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Liever iemand in Amsterdam dan ik. Want niemand zit te wachten op een grote stroom allochtonen ofwel? Het is hier rustig en dat zou ik graag zo willen houden. Immortal Pride |
|
quote: dan moeten ze hard werken, dat is dus ook niks voor ze, en moet er dan schoonmaken ( de vrouwen) dan is er dus ook echt geen toekomst voor metal, een echt metaldorp is toch een redelijk idee yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: inderdaad... al eeuwen zoeken mensen welvaart in de steden en trekken mensen met voldoende welvaart weg uit de steden Je moeder. |
|
Ok, dan ziet de Nederlandse hoofdstad er dus over een aantal jaren zwart uit... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Zover ik weet zijn ze al tijden de meerderheid in Amsterdam. Met een percentage van 60% allochtonen tegen 40 % Nederlanders. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ben je mooi klaar mee [Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 13-03-2003 17:10] Immortal Pride |
|
Dan heb je ook nog de illegale buitenlanders die in Amsterdam verblijven, waaronder alleen al 60000 Ghanezen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Volgens demografische gegevens van onze gemeente bestaat de wijk waar ik woon voor bijna 47% uit niet-Nederlanders.. Verbaast me niks overigens.. |
|
het hoeft niet negatief te zijn maar toch is het in de meerderheid van de gevallen wel zo... Je moeder. |
|
quote: Ik woon in een dorp waar 0,0 allochtonen wonen. maar ja, wij hebben ook maar 300 inwonders. [Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 13-03-2003 17:22] Immortal Pride |
|
Kijk aan.. Bij mij in de wijk wonen alleen al 20.000 man... |
|
quote: Ken je het plaatsje Zwolle? en dan bedoel ik niet de Hoofdstad van Overijsel. Immortal Pride |
|
Ik ben voor betere spreiding van allochtonen.. Meer Turken in Turkijke bijvoorbeeld Serieus, sja, ernstige situatie.. Waar zou het door komen? Doorgeslagen immigratiebeleid? Ik kan me amper voorstellen dat er in een stad in Nederland meer buitenlanders wonen dan nederlanders Hier in R'dam is het ook flink raak trouwens, in de "foute" buurten is zo'n 90% allochtoon Daar krijg je toch koppijn van! |
|
quote: Daar drink ik op!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |