|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals ik al zei:heb 3 oorringen,2 links en 1 rechts.Wie nog? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Bij mij net zo... links twee en rechts één. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb er zes. 3 links en 3 rechts waarvan er twee door hetzelfde gaatje zitten. Keep The Dark Flame Burning |
|
Nog een vraagje: waar heb je de gaatjes zitten? Zelf heb ik 4 gaatjes, allebei onder. Boven laat ik binnenkort schieten. |
|
Ik heb er heel saai in elk oor 1 I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Ik ook. No regrets and no remorse... |
|
Ik heb er drie. Drie links! Heads I win, tails you lose |
|
ik heb in mn rechteroor 3 op een rijtje, in mn linkeroor 2 op een rijtje en bovenin 1. Ik vergiet als zeef hebben |
|
Ik heb lekker geen oorring(en) en ik wil ze ook niet. Het lijkt me gewoon niet fijn om die dingen in te hebben(je voelt het misschien niet eens maar ja). |
|
1 links sinds een jaar of 7... |
|
ja, ik heb er 3 aan elke kant, en kenne jullie nix boeienders vinden????? (bv op andere plekken, waar er bij mij nix zit |
|
quote: Jawel hoor, daar hebben we een apart topic voor. Dead things grow from deep inside... |
|
4 links, 4 rechts en 1 rechtsboven, en nog eentje in mijn navel the only pleasure is pain |
|
eentje links (voor mij dan) Bazzio Attacks!!! |
|
0 link, 0 rechts, 0 boven, 0 onder |
|
quote: Zoveel??? the only pleasure is pain |
|
quote:Ja zekers, overal geen! |
|
wel gaatjes maar draag nooit oorringen. Ben wel aan het sparen voor een piercing door mijn tong bla...bla...bla... |
|
quote: Klinkt pijnlijk the only pleasure is pain |
|
quote: Ik vind het prima zo! |
|
kheb er ook geen... zal me ook vast niet staan Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik ook geen Vind ze ook niet origineel meer bij een kerel |
|
ike heb in totaal 17 gaatjus in me oor daarin 14 ringen(ook meerdere is 1 gaatju)en de rest knopjus,die mot ik vervange voor ringe als k weer geld heb |
|
en ik heb er ook geen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
heb er 7, rechts 3 en links 3 onder en 1 boven |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |