|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Twee links en een rechts. |
|
3 links 2 rechts kleine zilveren Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
heb 2 gaatjes links draag echter niets meer. |
|
in mijn lijf geen gaatjes en ook geen plaatjes |
|
geen gaatjes meer alleen plaatjes |
|
Wat maakt het jullie nu eigenlijk serieus een reet uit hoeveel gaten wie van je medeforummers in zijn of haar lijf heeft? |
|
signature |
|
Als het niet dichtgegroeid is 1 gaatje in het oor. |
|
dat klopt signature |
|
dat bedoel ik. |
|
inderdaad zeg! signature |
|
Golden earring heette eerst the golden earrings. Even een feitje tussendoor. Dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
waarom? signature |
|
Misschien gingen ze van meerdere gaatjes naar ééntje? Ik heb alleen oppervlakkige kennis omtrent dit onderwerp, helaas. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
was dat niet omdat ze piraten werden? Die hebben ook maar één oorring toch? Voor de begrafenis signature |
|
Was dat daarvoor joh? 5 links, 5 rechts. In geen eentje een oorring meer trouwens... Subtiel kamerolifantje |
|
Nee, dat was toch maar 1 oog? Kapitein eenoog. Of was dat geen piraat? Pfff, lastige materie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
een baard toch..? een rooie! Subtiel kamerolifantje |
|
Kapitein eenbaard, klinkt warempel best logisch. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Twee ringen links. Groetjes. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Maar de Red Beards had dan weer wel gekund. @metalhead22: Groetjes terug! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 04-10-2012 22:28] Subtiel kamerolifantje |
|
Een houten piercing in elk oor Een 'sprial' van bescheiden omvang in m'n rechter. En een nog veel kleinere in m'n linker. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
helix in m'n linkeroor en 2x 6mm met onyx'plugs erin |
|
12mm elke kant + 1 helix Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |