IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Oorringen Vorige pagina | Volgende pagina
DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 13-07-2002 22:08 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Twee links en een rechts.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-07-2002 22:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

2 links 1 rechts
1 links heb ik zelf gemaakt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-07-2002 22:59 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

3 links 2 rechts kleine zilveren


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 13-07-2002 23:20 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

heb 2 gaatjes links draag echter niets meer.


G.
Usericon van G.
Posted 13-07-2002 23:29 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

in mijn lijf geen gaatjes en ook geen plaatjes


Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 13-07-2002 23:34 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

geen gaatjes meer
alleen plaatjes


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-07-2002 23:35 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wat maakt het jullie nu eigenlijk serieus een reet uit hoeveel gaten wie van je medeforummers in zijn of haar lijf heeft?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2012 21:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-10-2012 21:43 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Als het niet dichtgegroeid is 1 gaatje in het oor.



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2012 21:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat klopt


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-10-2012 21:44 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

dat bedoel ik.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2012 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

inderdaad zeg!


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-10-2012 22:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Golden earring heette eerst the golden earrings. Even een feitje tussendoor. Dus.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2012 22:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waarom?


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-10-2012 22:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Misschien gingen ze van meerdere gaatjes naar ééntje? Ik heb alleen oppervlakkige kennis omtrent dit onderwerp, helaas.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2012 22:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

was dat niet omdat ze piraten werden? Die hebben ook maar één oorring toch? Voor de begrafenis


signature


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-10-2012 22:22 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Was dat daarvoor joh?


5 links, 5 rechts. In geen eentje een oorring meer trouwens...


Subtiel kamerolifantje


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-10-2012 22:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nee, dat was toch maar 1 oog? Kapitein eenoog. Of was dat geen piraat? Pfff, lastige materie.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-10-2012 22:24 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

een baard toch..? een rooie!


Subtiel kamerolifantje


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-10-2012 22:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kapitein eenbaard, klinkt warempel best logisch.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-10-2012 22:27 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Twee ringen links.

Groetjes.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-10-2012 22:27 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Maar de Red Beards had dan weer wel gekund.

@metalhead22: Groetjes terug!

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 04-10-2012 22:28]


Subtiel kamerolifantje


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-10-2012 9:50 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Een houten piercing in elk oor



Een 'sprial' van bescheiden omvang in m'n rechter.
En een nog veel kleinere in m'n linker.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Asterix
Usericon van Asterix
Posted 30-10-2012 0:57 by Asterix Wijzig reactieProfiel van AsterixQuote dit bericht

helix in m'n linkeroor en 2x 6mm met onyx'plugs erin


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 30-10-2012 8:21 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

12mm elke kant + 1 helix


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen