|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter! Gaan we allemaal kapot aan longontsteking+ voordat we de oorlog met Irak beginnen. Ik slaap er vannacht geen seconde minder om. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bedankt voor het leuke nieuws. Lang leve de vliegtuigmaatschappijen. |
|
quote: Ryanair heerscht, nu zullen ze in de loop van de tijd al hun vluchten vanuit België organiseren vanuit Oostende, is maar drie kwart fietsen voor mij Over die ziekte: Doet denken aan de zwarte pest, die was ook buitengewoon dodelijk en roeide een derde van Europa uit in de Middeleeuwen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Typisch een geval van "You fuck with Momma Earth, and Momma's gonna fuck you back worse!" |
|
quote: ik zou eerder zeggen: When you are polluting Mother Earth, Mother Earth will pollute humanity with death" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
FUCKING MISANTROPIA!! ARMAGEDDON!!! RRRRRRRRRRraaaaaaaaaaaaargh Uhm.. sja.. dat werd tijd Go Mother Nature, Go! |
|
quote:Gaat Within Temptation hier nu ook een nummer van maken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
blaat blaat, wat een negatief gelul allemaal. Virusje hier virusje daar, het is nog niet zo erg als de pest. Dus we zitten wel goed "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nee,, maar aan de andere kant vlogen mensen in de tijden dat de pest heerste nog niet in een paar uur de hele wereld over, ziektes met zich meesleurend... |
|
quote: fukk it...jammer! ik dacht ebola komt naar je toe deze zomer enzo... maar neej hoor, longontsteking wat een tegenvaller! Suck my piss |
|
Longontsteking in de zomer tsssss... nou ja, DAG WERELD |
|
Gaan ze nu ook mensen preventief ruimen? |
|
ze beginnen in China Maar laten we maar niet hopen dat dit heel ernstig wordt. |
|
Kan wel gevaarlijk worden, dat weet je nooit. Toch geen reden om direct maar paniek te zaaien. Er zijn altijd nieuwe ziekten (denk aan de Aids hype, Ebola, nieuwe griep vormen etc), dus das niet bijzonder. |
|
Laten we onze grenzen sluiten ! En beli ik bedoelde niet hoe goed de vliegtuigmaatschappij zijn, maar dat het zorgt voor een snellere verspreiding van ziektes. Een mannetje in vliegveld, hoppa! Zeer veel mensen besmet. |
|
En hoe groot is de kans dat we ziek worden, eens kijken 8 op de drie miljard...... |
|
quote: Lieverd wat voor berekening is dit? Er zijn nog altijd 6 miljard mensen op aarde (helaas geen 3 miljard). Bovendien zijn er echt wel meer mensen die drager zijn van deze ziekte dan '8'. |
|
laten we bidden.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
mooi Je moeder. |
|
quote: Gaat u voor in hetgebed eerwaarde Phaestus? |
|
quote: Het was niet echt een berekening, maar als het aantal ziektegevallen zou verdubbelen en de populatie is al het dubbele, dan komen we toch op hetzelfde uit jeuh! maar goed wat ik dus wilde zeggen is dat de kans eeeeeeeerrrug klein is dat iemand hiero ziek zal worden. Cijfertjes boeien niet aangezien je een echte berekening toch pas kan maken wanneer het al te laat is. |
|
quote: Ik denk dat het ook wel mee zal vallen. Ebola hebben we ook nog steeds niet hier. Bazzio Attacks!!! |
|
ik denk dat het een biologisch wapen is van Irak Tja, als het zoiets wordt als de pest, wat me sterk lijkt, dan gaan we er lekker allemaal aan. maar hoeveel besmettingen zijn er in totaal geweest? als daarvan 9 mensen zijn overleden, dan is het niet zo'n punt. aan griep sterven per jaar ook erg veel mensen. |
|
kan me dr nie druk om maken |
|
Het zijn er inmiddels best veel meer en wijd verspreid; http://www.who.int/en --> quote: |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |