|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
en dat is de longontsteking? |
|
WOW een nieuwe long ziekte, ach ja, zo blijft het leven nog spannend !!! And it burns, burns,....... burns !!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-03-2003 15:15] Wiegen Meister ! |
|
lekker die ziekte, vooral als je veel vliegt en in azie zit |
|
quote: I got 2 words for you: MICHAEL JACKSON |
|
lol zie mezelf al lopen,,,,,not |
|
quote:Mensen met een hoge weerstand hebben we hier al jaren niet meer. Zelfs kinderen met de meest ernstige geboorte-afwijkingen blijven in leven om hun defecte genen te kunnen doorgeven, dus als het hier komt... Whiee! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ach ja, heb je weer een naam voor een Gore Grind band Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Niet nodig. Er worden elke dag al zat mensen geruimd joh! Er moeten er ook wat over blijven om de economie te laten floreren I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ja allemaal vergassen net als de kippen, is wel zo eerlijk. |
|
Er loopt een veel grotere ziekte op de wereld rond : Bush |
|
religie niet te vergeten |
|
jep ... we mogen toch wel blij zijn dat er religies zijn, anders waren er nog meer mensne op de wereld |
|
Het lijkt mij op zich wel erg leuk als een paar familieleden van ZM'ers of een paar ZM'ers zelf slachtoffer worden van deze ziekte. Eens kijken hoe snel de sfeer omslaat van "hahaha ziektes zijn goed" naar "kuuuuuut we gaan eraan" Zenial |
|
ach ja, en voor hetzelfde geld kom ik morgen onder een bus. voordeel is wel dat ik dan samen mijn beste vriendin dood kan gaan, maakt het een stuk makelijker edirt: er zijn al zoveel ziektes waar je bang van kunt worden, bang zijn heeft geen zin, daar schiet je niets mee op [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-03-2003 10:09] |
|
Idd, als je voor elke ziekte je helemaal bang moet maken kun je de deur niet meer uit en niks meer vreten. Overigens blijf ik erbij dat de mensheid dit soort nieuwe ziektes over zichzelf afroept, de natuur zal altijd streven naar balans, er zijn teveel mensen dus verzint natuur nieuwe methodes om de hoeveelheid mensen te beperken -->> 'betere' ziektes. |
|
Moeder Natuur zal nu wel van ons af willen, en steeds betere virussen zullen er zijn totdat we ophouden met deze aardbol te verneuken... maar ja, dat denk ik dan weer he? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Nee, denk het niet. Mensen zijn immers mensen. Of het nou ZM'ers of Aziaten zijn, er moeten er een heleboel weg! |
|
Apocalypse is near. Sterven zullen we. Immortal Pride |
|
quote:Lul niet, de natuur kan niet denken en verzint dus ook niet iets. Als jij echt zo denkt zoals hier boven, dan geloof jij in God, alleen dan onder een andere naam. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Stijlvorm: personificatie En balans is niet voor niets een heel natuurlijk iets.. ergens vandaan wordt er een staat van evenwicht gedicteerd (of dat nou God is, moeder aarde of simpelweg natuurwetenschappen maakt geen ene fluit uit). Daar valt ook onder dat als er in een gebied teveel van een bepaalde soort aanwezig is, er vanzelf iets gebeurt waardoor die soort verdwijnt. En @Slechtheid: mensen zijn mensen ja, maar mensen zijn nu eenmaal hypocriet. Dus een flink deel (schat ik zo) van de mensen die nu zo luchtig er over doet zal ineens van standpunt omslaan mocht een familielid of goede bekende slachtoffer worden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ben blij dat ik er weer niet over moet beginnen te zagen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Apocalypse is near Sterven zullen we!!! Immortal Pride |
|
quote: En als er mensen in jouw directe omgeving aan die ziekte doodgaan? Ik ben t er zeker mee eens dat er veeels te veel mensen rondlopen, maar juichen om een ziekte die een hoop leed veroorzaakt / gaat veroorzaken zolang het maar niet te dichtbij komt vind ik een beetje hypocriet. Zenial |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |