IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pazzop Update / Reminder Volgende pagina
Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 17-03-2003 19:58 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Om nog maar weer even wat zaken in de herinnering te gooien, eveneens als een verplaatst optreden en wat nieuws.

Zondag 23 - 03: Mortem (peru) + Pentacle (nl)

Vrijdag 09 - 05: Gospel of the Horns (aus) + In Aeternum (zwe) + Razor of Occam (aus) + Martyr (nl)

Vrijdag 13 - 06: Desaster (Dui) + Zemial (aus/gri) + Blacklodge (fra)

Coming up:
September: Krieg (usa) + Lugubrum (be) + Fluisterwoud (nl)
Oktober: De man met de snor (nl/be) + Sortiergut (nl)

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-03-2003 19:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Present

Present

Present

Zeg michiel, kan ik geen tienrittenkaart bladel kopen ?

Ik, Wil Schuurman

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-03-2003 20:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

ABSOLUUT!
Thanx Pogg. Enne, Dwaallicht, Iskariot kommen Sie wieder hierzu dieser Wochenende oder?

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 17-03-2003 20:10 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

en ik maar blij zijn dat ik een van de eerste was die het wist..
maakt ie het gewoon openbaar!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 17-03-2003 20:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 19:58 schreef Poggwyd het volgende:
Om nog maar weer even wat zaken in de herinnering te gooien, eveneens als een verplaatst optreden en wat nieuws.

Zondag 23 - 03: Mortem (peru) + Pentacle (nl)
...

Hèdde gij nog een aanvangstijdstip

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 17-03-2003 20:21 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Jawel, overal present.

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 17-03-2003 20:26 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

ik probeer er in ieder geval bij pentacle en mortem te zijn!

changed to 'ouwe'

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 17-03-2003 20:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Straks weer mensen die zich afvragen waar de neuk Bl;adel ligt...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-03-2003 20:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nee hoor, vorig jaar februari met watain en unpure ook kunnen vinden. Wel een complete survival toch was dat, maar het was wel een vreselijk toffe tent.

En goedkoop hoegaarden van de tap zuipen!!!!

Ik, Wil Schuurman

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 17-03-2003 20:41 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

23-03: zaal open 15:00
aanvang: 16:00

entree 6 euro, dus daar hoef je je ferari ook niet voor te verkopen.

Voor de andere activiteiten geld openingstijd van 20:00 gewoon.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 17-03-2003 21:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 20:34 schreef Snagger het volgende:
Nee hoor, vorig jaar februari met watain en unpure ook kunnen vinden. Wel een complete survival toch was dat,

Hoezo? Was je soms ook met de trapmobiel heen gegaan
quote:
maar het was wel een vreselijk toffe tent.
...

Zekers!!

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 17-03-2003 23:42 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Nee, ik geloof dat heer snagger toen op het industrieterrein (ja dat hebben we ook ja!) uitgestapt was en vervolgens nog 3/4 uur heeft moeten lopen...

ja toch ?

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-03-2003 1:34 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 20:01 schreef MBMarduk het volgende:
ABSOLUUT!
Thanx Pogg. Enne, Dwaallicht, Iskariot kommen Sie wieder hierzu dieser Wochenende oder?

Das klinkt wie SpaSS (kan de fukking ringelSS niet vinden).

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 18-03-2003 1:40 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

das niet ver
g.o.t.h. lang geleden
hmmmm -overweeg-

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-03-2003 10:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, ik kom niet, ga het echt nooit van m'n leven halen. Bovendien ben ik zondag waarsch. al helemaal gaar, na Enschede + Zwolle.

Jammer .

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 18-03-2003 10:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

En jij was nog ZOOO lovend over Mortem! WTF happened to "en-je-moest-en-zou-gaan"?
Got your priorities mixed up?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-03-2003 10:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 10:15 schreef MBMarduk het volgende:

En jij was nog ZOOO lovend over Mortem! WTF happened to "en-je-moest-en-zou-gaan"?
Got your priorities mixed up?

Ja, het is wel een beetje gay. Ik word oud....

3 avonden achter elkaar feesten kost me teveel energie, en ik heb de volgende dag geen vrij.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-03-2003 12:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 23:42 schreef Poggwyd het volgende:
Nee, ik geloof dat heer snagger toen op het industrieterrein (ja dat hebben we ook ja!) uitgestapt was en vervolgens nog 3/4 uur heeft moeten lopen...

ja toch ?

Klopt ja .. kut was dat zeg. Is er wel een bushalte in de buurt v/d pazzop ofzo ?

Ik, Wil Schuurman

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 18-03-2003 17:39 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Jawel hoor, halte Helleneind (hoe toepasselijk)

ongeveer 100 meter van pazzop af.

Vanaf Eindhoven de derde halte in Bladel

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-03-2003 17:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Fraai .. en vanuit tilburg ?

Ik, Wil Schuurman

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-03-2003 18:24 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 10:23 schreef Dwaallicht het volgende:

3 avonden achter elkaar feesten kost me teveel energie, en ik heb de volgende dag geen vrij.
Een beetje, een BEETJE Das harstikke homofiel man!!!!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 18-03-2003 19:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 10:23 schreef Dwaallicht het volgende:

HAHAHAHAHA!! "It takes me all night to do what I used to DO all night."

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-03-2003 21:22 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Maar ga jij zondag MBMarduk? Ik ga dan wel met de bus (als die rijdt).

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 19-03-2003 11:44 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 23:42 schreef Poggwyd het volgende:
ja toch ?

wij zijn bij de dichts bij zijnde bushalte uitgestapt, en wij hebben ook n half uur gelopen.
omdat we verkeerde kant opgelopen zijn, toen hebben we het aan een aardige meneer met n hond gevraagd, dankzij hem hebben we rondjes gelopen, maar uit eindelijk hoorde we toch muziek..

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 19-03-2003 14:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

De lieve mensen van de Pazzop zouden op dagen met activiteiten op de betreffende halte(s) een opvallend bord moeten neerpleuren die men zo uit de bus kan zien. Compleet met bijhorende plattegrond met pijltjes.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-03-2003 17:44 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Lopen er nu militairen rond in Bladel? Ze zijn daar nu namelijk oefeningen aan het houden. Maar MBMaruk ging jij nou?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com