IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pazzop Update / Reminder Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-03-2003 17:57 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-03-2003 17:58]

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-03-2003 20:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 17:44 schreef Iskariot het volgende:
Lopen er nu militairen rond in Bladel? Ze zijn daar nu namelijk oefeningen aan het houden. Maar MBMaruk ging jij nou?

Ja ja, zeker weten!
Ik blijf zaterdag lekker thuis i.p.v. gaan stappen dan ben ik heerlijk fris om me compleet kapot te gaan zuipen, bangen en fietsen. Hahaha!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-03-2003 0:11 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik ga waarschijnlijk ook, ik zie je dan wel in de Pazzop (of we kunnen afspreken op station Eindhoven), ik ga met de bus in ieder geval.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 20-03-2003 0:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2003 0:11 schreef Iskariot het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook, ik zie je dan wel in de Pazzop (of we kunnen afspreken op station Eindhoven), ik ga met de bus in ieder geval.

O ja de bus! Nu de show vroeg in de middag is kunnen we idd met de bus gaan...bier und bangen!
Maar 1 ding: nooit meer stap ik op de bus terug naar Ehv. met een half-volle blaas.
Wat was dat een ramp! Ik dacht dat ik fukking DOOD ging tegen het einde. 50 min. duurt de rit nl.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-03-2003 0:36 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Moet je het eerst ff lozen voordat je daar weggaat. Hoeveel kost die bus eigenlijk (strippen)? Volgens de reisplanner moet je ook nog 12 minuten in Bladel lopen, weet iemand hoe je dan daar moet komen?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 20-03-2003 0:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2003 0:36 schreef Iskariot het volgende:
Moet je het eerst ff lozen voordat je daar weggaat. Hoeveel kost die bus eigenlijk (strippen)? Volgens de reisplanner moet je ook nog 12 minuten in Bladel lopen, weet iemand hoe je dan daar moet komen?

(1)Had geen tijd meer.
(2)Ik meende dat het 'r 7 strippen waren.
(3)Nee, amper 3 min. zolang je de juiste halte hebt.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 20-03-2003 23:04 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Vanaf halte helleneind is het zowat 100-150 meter.

Je moet (als je van eindhoven afkomt) de nieuwbouwwijk inlopen aan de kant waar de bus stopt (steek de straat niet over dus), er loopt een paadje de wijk in ongeveer 10 meter vanaf de bushalte, vanaf daar loop je rechtdoor en je kunt pazzop zowat meteen zien.

En voor hen die van Tilburg komen, steek de straat maar wel over..

Goed plan dat bord... alleen weet ik zeker dat ik dat 100% vergeet.
whahaha

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-03-2003 11:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ah ik zie dat ik via eindhoven ga wegens kutte verbindingen in Tilburg enzo .. derde halte dus.

Zeg Erich Thorwulf, ging gij ook nog ?

Ik, Wil Schuurman

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 22-03-2003 14:03 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Om daar om 4u te zijn moet je rond 3u bus #150 in Ehv. hebben.
Zeg Iskariot hoe laat kwam je in Ehv. aan?
Kunnen we dan ergens afspreken.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 22-03-2003 18:33 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik wil ook wel naar Pentacle morgen.. maarja.. BLUT! (=kut)

Dit slaat nergens op.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-03-2003 20:17 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 14:03 schreef MBMarduk het volgende:
Om daar om 4u te zijn moet je rond 3u bus #150 in Ehv. hebben.
Zeg Iskariot hoe laat kwam je in Ehv. aan?
Kunnen we dan ergens afspreken.

Ik kom met de trein om 14:24 op Eindhoven aan. Dus als je daar dan staat...

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 22-03-2003 22:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Is goed...dan zie je me wel staan voor de "Smullers" frietuur (aan de buszijde).

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-03-2003 22:28 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

dzouwe is er ook! hoe ken ik jullie eigelijk herkennen allemaal

changed to 'ouwe'

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 22-03-2003 22:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heb 1 foto van mij ergens gevonden.

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-03-2003 23:17 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

ah, rechts neem ik aan?
als ik uw kop niet vergeet ga ik een praatje met je maken... volges mij heb ik ook nog een cd met je geruilt pas?

changed to 'ouwe'

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-03-2003 0:51 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

KUT we zitten in dezelfde bus als mbm

Ik, Wil Schuurman

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-03-2003 1:15 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 0:51 schreef Snagger het volgende:
KUT we zitten in dezelfde bus als mbm
Ah, man das echt verragd

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 23-03-2003 22:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

HEEEERSCH!!!
Tering, wat een geweldige show was dat.
Die gasten van Mortem weten niet wat hen overkwam...3 encore songs omdat het publiek er geen genoeg van kon krijgen
Pentacle heerschte ontzettend de pan uit, wat een klasse optreden was dat! Strak, snel, blies alles omver
AAAAAAAAAARRRRRRRGGGHHHH!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-03-2003 23:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wrijf het er maar in, ja . Maar inderdaad, ik had het gehaald noch getrokken.

Gaaf voor Mortem. En gelukkig ga ik Pentacle in mei zien .

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2003 8:45 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

GODVERDOMME WAT EEN BANDS ZEG !!

Tijden geleden dat ik zo'n geweldige show gezien heb ... alleen ben ik dus serieus gaar vandaag. Die necrovore cover door pentacle heerschte ook enorm !!

Ik krijg effe geen oog meer dicht ...

Ik, Wil Schuurman

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 24-03-2003 10:57 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

GAAAAAAAAAOF! Mortem speelde ontieglijk strak en Pentacle helemaal! De pilsner vloeide rijkelijk, en Snagger vond het leuk om die over zen nieuwe cds/lps te gooien hehe!
Nu met hoofdpijn op school.

Ow snagger, hoeist met je 'kitchenmixer', haha!

changed to 'ouwe'

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2003 11:05 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb zin in mijn hoofd daarin te doen, om me zo wellicht wat beter te gaan voelen ...

Oja, ik heb hier een heerlijke pizza klaarstaan ... hehe

Ik, Wil Schuurman

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 24-03-2003 11:07 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

aaaah, ik kom dalijk ook ff eten, zet de melk maar koud! (uh.....ja)

changed to 'ouwe'

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-03-2003 11:11 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 23:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Wrijf het er maar in, ja . Maar inderdaad, ik had het gehaald noch getrokken.

Gaaf voor Mortem. En gelukkig ga ik Pentacle in mei zien .
Hahaha, het was echt GAAAAAAAAAAAF , je hebt echt een van de vetste concerten gemist (en strato/gayovarius stikkers )

En je bent homofiel want ik heb ook gedaan wat jij gedaan zou moeten hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 24-03-2003 11:13]

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 24-03-2003 16:59 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Dit was inderdaad wel een van de betere shows in bladel ooit....

Alles liep gewoon lekker... Goede bands, goed geluid, goede show, goed publiek.

HEERSCH!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com