|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Present Present Present Zeg michiel, kan ik geen tienrittenkaart bladel kopen ? Ik, Wil Schuurman |
|
ABSOLUUT! Thanx Pogg. Enne, Dwaallicht, Iskariot kommen Sie wieder hierzu dieser Wochenende oder? |
|
en ik maar blij zijn dat ik een van de eerste was die het wist.. maakt ie het gewoon openbaar! |
|
quote: Hèdde gij nog een aanvangstijdstip |
|
Jawel, overal present. |
|
ik probeer er in ieder geval bij pentacle en mortem te zijn! changed to 'ouwe' |
|
Straks weer mensen die zich afvragen waar de neuk Bl;adel ligt... |
|
Nee hoor, vorig jaar februari met watain en unpure ook kunnen vinden. Wel een complete survival toch was dat, maar het was wel een vreselijk toffe tent. En goedkoop hoegaarden van de tap zuipen!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
23-03: zaal open 15:00 aanvang: 16:00 entree 6 euro, dus daar hoef je je ferari ook niet voor te verkopen. Voor de andere activiteiten geld openingstijd van 20:00 gewoon. |
|
quote: Hoezo? Was je soms ook met de trapmobiel heen gegaan quote: Zekers!! |
|
Nee, ik geloof dat heer snagger toen op het industrieterrein (ja dat hebben we ook ja!) uitgestapt was en vervolgens nog 3/4 uur heeft moeten lopen... ja toch ? |
|
quote: Das klinkt wie SpaSS (kan de fukking ringelSS niet vinden). |
|
das niet ver g.o.t.h. lang geleden hmmmm -overweeg- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nee, ik kom niet, ga het echt nooit van m'n leven halen. Bovendien ben ik zondag waarsch. al helemaal gaar, na Enschede + Zwolle. Jammer . |
|
En jij was nog ZOOO lovend over Mortem! WTF happened to "en-je-moest-en-zou-gaan"? Got your priorities mixed up? |
|
quote: Ja, het is wel een beetje gay. Ik word oud.... 3 avonden achter elkaar feesten kost me teveel energie, en ik heb de volgende dag geen vrij. |
|
quote: Klopt ja .. kut was dat zeg. Is er wel een bushalte in de buurt v/d pazzop ofzo ? Ik, Wil Schuurman |
|
Jawel hoor, halte Helleneind (hoe toepasselijk) ongeveer 100 meter van pazzop af. Vanaf Eindhoven de derde halte in Bladel |
|
Fraai .. en vanuit tilburg ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Een beetje, een BEETJE Das harstikke homofiel man!!!! |
|
quote: HAHAHAHAHA!! "It takes me all night to do what I used to DO all night." |
|
Maar ga jij zondag MBMarduk? Ik ga dan wel met de bus (als die rijdt). |
|
quote: wij zijn bij de dichts bij zijnde bushalte uitgestapt, en wij hebben ook n half uur gelopen. omdat we verkeerde kant opgelopen zijn, toen hebben we het aan een aardige meneer met n hond gevraagd, dankzij hem hebben we rondjes gelopen, maar uit eindelijk hoorde we toch muziek.. |
|
De lieve mensen van de Pazzop zouden op dagen met activiteiten op de betreffende halte(s) een opvallend bord moeten neerpleuren die men zo uit de bus kan zien. Compleet met bijhorende plattegrond met pijltjes. |
|
Lopen er nu militairen rond in Bladel? Ze zijn daar nu namelijk oefeningen aan het houden. Maar MBMaruk ging jij nou? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |