|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:sorry kon het niet laten |
|
quote: in orde!! Immortal Pride |
|
ik denk maar zo tegenwoordig: only the strong survive and the weak shall fall Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je zou ze eigenlijk een schedelbreuk moeten trappen. Immortal Pride |
|
Als ze die schapen nou nog op aten.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: uhm....zijn dat geen diertjes dan Blinded by Fear of Life... |
|
kom jongens, laten we gaan meeten om samen te janken om elk schaap dat op pijnlijke manier om het leven is gekomen No meat is sweater |
|
Ik vind dat om elke varkensfilet ook gerouwd moet worden GODVEREDOMME! Maar principiele vegetariers mogen echt vet achter hun hart krijgen.... Dit slaat nergens op. |
|
Oja, in frikadellen zit geen vlees, tis ook just... |
|
Frikadellen bestaan over het algemeen uit 70% kuiken-separatorenvlees. (Even voor de annalen: Dat heerscht) En da's geen vlees, Nee.. Dit slaat nergens op. |
|
Frituur er maar even een paar dan |
|
Ik heb gehoord da'k er nog zo'n 100 over heb van mijn blasfemiese Frikadellenfeest! Dit slaat nergens op. |
|
zielig hoor, arme schapen. En heel, heel triest, als je denkt dat je 'stoer' bent als je 't tegen een schaap durft op te nemen. Tsjonge zeg, da's toch geen tegenstand! Echt triest, als je je zoiets in je hoofd haalt. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Als ik hier eens naar het nieuws forum kijk, word ik helemaal depressief Do or do not. There is no try. |
|
Ik ben boos. |
|
quote: Ik ook, maar dan op dit schijnheilige gelul in dit topic! Don't blush when I rip you open |
|
Een tijd terug stond er iets in Dagblad de Limburger. Dat er een lammetje dood gevonden was in de kinderboerderij ergens in een wijk in Maastricht (de Heeg). Het lammetje wat dood gegaan door diverse kneuzingen en... Inwendige bloedingen als gevolg van penetratie m.b.v. een metalen buis of iets dergelijks. Het lammetje was helemaal kapot van binnen, en is een tijdje na die 'daad' overleden... Die kinderboerderij lag schijn achter het huis waar ik tot mijn 7e gewoond heb...Ik kwam er praktisch dagelijks.... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
jesus wat een zieke actie (weer) zeg Blinded by Fear of Life... |
|
quote: |
|
quote: Ze heeft wel gelijk. Iedereen zit vanavond gewoon aan de kipfilet of de karbonade, de spareribs, de ballen gehakt en de hormonaal verantwoorde kogelbiefstuk. Dat veroordeel ik niet hoor -- maar ik bespeur een zekere discrepantie tussen de gewetensbezwaren omtrent deze schaapjes, en de gewetensbezwaren omtrent wat er 's avonds gegeten wordt. Schijnheiligheid dus . |
|
Ze heeft geen gelijk; groot verschil is dat het hier gaat om zinloos lijden van dieren enerzijds ten opzichte van het eten van vlees om in leven te blijven anderzijds, dus zinvol. En mensen die zeggen dat vlees eten om de smaak geen goede reden is moeten er maar ff bij stilstaan waarom er überhaupt carnivoren in de natuur bestaan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik eet geen vlees om in leven te blijven, maar omdat ik het lekker vind. Dat vind ik wel zinvol. |
|
Ik ben dus vegetarier. Bah wat walf ik van mensen die zoiets met dieren uithalen.. Een dier heeft voor mij persoonlijk meer waarde dan een mens. Kreeg ik die gasten die dit op z'n geweten hebben maar eens in handen... Ik geloof dat elk mens tot een dieren stam hoort, of om het kort te zeggen dat we allemaal een totemdier hebben. Een dier dat ons spiritueel aan ons gebonden is. We hebben niet eens de tanden of maag om vleeseters te zijn. |
|
quote: Wellicht, maar 99% van het vlees in de supermarkten koop je samen met een hele grote hoeveelheid zinloos lijden. quote:Dat natuur-argument vind ik geen goede, of ben jij er zo één die z'n eigen gehaktbal nog besluipt? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |