|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
net The Trooper - Children Of Bodom nog eens geluisterd Faustian Spirit of the Earth |
|
Alleen jammer dat ie niet van CoB is. |
|
Hoezo is dat jammer? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Is het niet, maar ik wou hem alleen er even op wijzen dat het niet van CoB is. |
|
Het is dan ook een COVER ..... |
|
Ja. Maar niet door CoB. |
|
quote: ach laat maar varen hoor Kathaarian Life Code - Satyricon To Walk The Infernal Fields - Immortal Faustian Spirit of the Earth |
|
Kathaarian Life Code is idd wel een goede cover, maar ik vind het origineel toch nog wel beter. Mr. Sandman en Surfin' USA van Blind Guardian vind ik toch wel tamelijk geniaal. (Ook al is dat niet bepaald metal.. maar toch) [Dit bericht is gewijzigd door FiliusSenecis op 31-10-2005 8:07] |
|
Dokaka |
|
Dokaka is idd geweldig |
|
Dimmu Borgir __ Metal Heart (Accept) Klinkt ook niet min vind ik!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Flesh for fantasy van Billy Idol, gedaan door Seven Witches op de nieuwe plaat Amped! (review nu online op vampire-magazine) " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
smells like teen spirit door the wounded. meer een remake bijna maar geniaal Je moeder. |
|
quote:Neen, wat een ontzettend slechte versie is dat zeg. Ik heb ze ooit eens zien spelen en die gitarist had een erg gave gitaar (Washburn van Dimebag) en dan zo'n muziek maken |
|
Is Entombed mijn zijn covers al genoemd? Zei schieten met bijna al jun covers in de roos. Some Velvet Morning (Lee Hazzlewood) heerscht nog het hardst. |
|
white wedding door sentenced In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Sinner door Devin Townsend |
|
ow ja, en Painkiller door Death |
|
ow, en the Final Grinddown door Excrementory Grindfuckers [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-11-2005 9:11] |
|
quote: *herinnering* Graspop 2002; ik had nog nooit iets van Judas Priest gehoord (ja, schaamte ), maar kende wel deze cover van Death. Toen Halford op het hoofdpodium "Painkiller" inzette, dacht ik eerst dat er nog pauzemuziek opstond, want zo kon iemand normaliter toch niet zingen... |
|
Haha lache |
|
quote: Die gasten heerschen!! Die cover van David Hasselhoff - Looking for Freedom heerscht ook Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
blind guardian - dont talk to straingers |
|
Grand Belial's Key - I Kill Everything I Fuck Staat op de LP-versie van Judeobeast Assassin (Ltd. 666, End All Life Productions) origineel is van GG Allin. Angelcorpse - Eat Me Alive Staat op de Iron, Blood & Blasphemy DLP (uitgebracht op Osmose), origineel is van Judas Priest Peter Pan Speedrock - Rock And Roll Staat op de CD "Speedrock Chartbusters Vol. 1" en het origineel is van Led Zeppelin. Black Witchery - Demoniac Staat op de split LP met Conqueror, en het origineel is van Blasphemy. Mütiilation - The Rite Of Darkness Staat op de "1992 - 2002: Ten Years Of Depressive Destruction" DLP, en 't origineel is van Bathory. Joyless - (Don't Need) Religion Staat op de split 7" met Apokryphus én op de Unlimited Hate CD / LP, origineel is van Motörhead. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |