|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:vet!...tot ie gaat zingen... |
|
Vond de solo ook niet echt van Hammet-kwaliteit. Maar toch; ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
zover ben ik niet gekomen |
|
quote: +1 |
|
Blind Guardian - Spread Your Wings (Queen cover) |
|
zowaar Metallica - Sabbra Cadabra Faustian Spirit of the Earth |
|
Ghoul met een Wonderfull world.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Cradle of Filth "Hell Awaits". Excellent. Metal for life! |
|
[edit]da's heel geen met0l, die sparks [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-08-2006 17:11] |
|
Angelcorpse - Eat Me Alive (Judas Priest cover) Joyless - (Don't Need) Religion (Motörhead cover) Peter Pan Speedrock - Rock and Roll (Led Zeppelin cover) Maniac Butcher - Jama Pekel (Master's Hammer cover) Black Witchery - Demoniac (Blasphemy cover) |
|
Ugly Kid Joe - Sweat Leaf |
|
Nevermore - Love Bites (Judas Priest) |
|
Susperia - Wild child |
|
Grave - Them Bones spelfout weggehaald... |
|
quote:Ja, die is vet! De coverplaat van Between the Buried and Me is ook erg de moeite waard! Die gasten kunnen werkelijk alles! Het begint met Blackened van Metallica en gaat van Pink Floyd tot Smashing Pumpkins en van Faith No More tot Blind Melon, Earth Crisis, Pantera en Motley Crue! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja die moet ik ook nog een keer checken. Nog geen een keer gedraaid :S weet niet waarom, ik heb liever dat ze nieuw materiaal schrijven |
|
quote:Uiteraard! Maar de gekozen nummers zijn geniaal en tonen de brede muzikale smaak binnen de band, iets wat je natuurlijk ook hoort in hun eigen repertoire. Het is gewoon mooi om te horen wie hun helden zijn middels enorm knap gespeelde covers! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
funeral fog(mayhem)gecoverd door demonic empire black metal ist blut |
|
Theudho - Transilvanian Hunger Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ben absoluut geen Metallica-fan, maar die Mercyful Fate medley is toch wel erg goed. Mercyful Fate heeft dan weer een uitstekende cover van "The Ripper" van Judas Priest. Ook "Dissident Agressor" door Slayer vind ik goed, beter dan het origineel (Judas Priest). Bareuh... |
|
quote: idd ! zeker het beste nummer op cd 1 van Garage Inc. Faustian Spirit of the Earth |
|
Tori Amos -*- Raining blood kan toch ook wel in het rijtje covers. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
een geslaagde cover? mijn favoriete is the black album van metallica eeuhz neen; number of the beast van maiden vind ik wel erg geslaagd. En de covers van sonata arctica zijn ook altijd zeer mooi gedaan. |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |