|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
New Model Army - Here comes the war Gwar - Back to Iraq |
|
Trouble- Pray for the dead Carnivore- USA for USA |
|
Bruce Springsteen - War Bouwdewijn Degroot - Meneer de President The Clash - Rock the Gasbah John Lennon - All we are saying is give PEACE a chance heeerschend nummer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik blijf bij Weird al yankovic-bomb iraq Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Die was ik vergeten, wist nie meer wie het gemaakt had, idd een heerlijk nummer zelf was ik er nog ene vergeten, een megaklasieker: Black Sabbath - Warpigs Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Amon Amarth - Masters of War Kim Wilde - Kids in America Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Urbanus- "De wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen om mij heen...." I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Bal Sagoth-Battle magic Bal Sagoth-Behold, the armies of war Dispatched-mother war Europe-The final countdown En nou ben ik te brak om verder te denken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Guns n' Roses - Welcome To The Jungle wuust robuust |
|
Megadeth - Holy Wars... hoe kunnen jullie die vergeten !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: |
|
quote: dat komt omdat ik een keer per ongeluk "risk" heb geluisterd en toen werd alles wat met megadeth heeft te maken volledig uit mijn hersenen gewist. |
|
quote: barbaar !! maar opzich een goeie reden... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hmm is er al een top 10 want de lijst begint aardig lang te worden. Ik zie door de Bommen de Bush nie meer. Okk flauwe woordspeling. TotZiens |
|
Top10tjes zijn gay. vader - Cold demons Manowar- metal warriors Immortal - one by one helheim - Warriors Hour |
|
"Beyond Within" van Nevermore en voor bij de oorlogspropaganda: "Poison God Machine" van nevermore. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
metallica - kill 'em all suicidal tendencies - war inside my head |
|
Sodom - Napalm in the morning |
|
system of a down - TEMPER ("invade country's just for oil" etc etc...) I am the 1%. |
|
Pro-Pain - Make WAR not LOVE Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bush, Overkill - Elimination... Ik distancieer me volledig van ZM |
|
battlelust - of battle and anciet warcraft |
|
Ik vind dat Damage Incorporated van Metallica er ook wel bij mag. Heel toepasselijk als achtergrond muziek terwijl de VS met hun "Shock and Awe" actie bezig zijn. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Destruction - Fuck the usa (exploited cover) Trashmen - Surfin Bird |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |