|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Motorhead - March or die After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Mate Feed Kill Repeat - Slipknot Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
motorhead-overkill cannibal corpse-i will kill you six feet under-war is comming en nog wat liedjes van grave digger en manowar .. |
|
Carnivore, gewoon de hele Retaliation lp/cd |
|
Ik zeg: Altar - Cleaning Day |
|
Euhm .. hey dude ... verander je icon ff ... Ik heb mijn ftpje ff leeggegooid .. logo van jou staat er niet meer |
|
beter? |
|
quote: zeker een cheap rip-off van the ballad of chasy lain (of hoe je dat ook schrijft) |
|
Muziek voor bij het nieuws; alles van Fearless Iranians from Hell. Met CD's als Holy War, Foolish Americans en Die for Allah. Hardcore/metal uit eind jaren 80 met teksten die de midden-oosten kwesties erg bruut ende bot weergeven. Ik heb niets met moslims, maar zoals zij van leer trekken tegen Amerika en Israël vind ik toch wel geniaal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ja, ik heb wel eens wat nummers van deze band gehoord. hebben ze materiaal op cd? dan kan ik weer op zoek gaan!!! |
|
Yep, die 3 elpees staan op 1 cd, die heeft een kameraad van me. Ik weet niet of ze nog meer hebben uitgebracht. De elpees zijn destijds op Boner uitgebracht. [edit]Mijn bovenstaande post klopt niet helemaal, de afzonderlijke albums waren LP's, geen CD's, ze zijn alleen samen op CD uitgebracht.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 07-08-2003 8:58] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: En dat is een erg leuke cd! Ze hebben in het begin ook nog een ep uitgebracht met vier tracks. Voor meer info: http://www.unclebuzz.com/fifh.html |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |