|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.party-san.de/ Check de site!ga er heen!(wij spelen er trouwens ook) |
|
hmz ziet er leuk uit Je moeder. |
|
Tis wel wat voor Snagger denk ik, maarehhh... Dit kan beter naar het Concerten forum. |
|
daar hebben we mods voor maar dat festival heeft wel een veel leukere line up dan wacken Je moeder. |
|
Effe een mod onder z'n kont schoppen |
|
quote: mod? |
|
quote: Modder eters! Oftewel Moderators, die lui sluiten topics enzo |
|
Volgens mij wil IL een mod worden .. of hij is gewoon weer konten aant kussen .. |
|
Oh!ik dacht dat dat een of ander dingetje was die je kunt uitvoeren en dan je topic verplaatsen.maar een moderator is dus iemand en geen ding....aha! |
|
quote: Waar heb jij nou weer last van man! |
|
quote:Lachstuipen |
|
quote: Wie weet sterf je er wel aan |
|
Wat een boeiende discussie over het Party san festival Zenial |
|
Nice festival! Wij hebben er vorig jaar gespeeld. Op onze volgende cd komt een videotrack te staan. die is daar opgenomen. |
|
Zijn er nog mensen die (waarschijnlijk) dit jaar naar Party.San gaan? Ik zit er wel over te denken namelijk. Het is de week na Wacken, maar ik lees op de site dat je de zondag vantevoren er al terecht kan, met andere woorden je kan van Wacken gelijk door naar Party.San (is in de buurt van Erfurt). Als je met de trein gaat, kost de heenreis je dus sowieso slechts 1 Wochenende-ticket. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nondeju! Grave + Unleashed + Dismember + Gorerotted Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mooie line-up, zeker bij! |
|
quote: Joah, wij waren iig van plan om te gaan, maar er is nog niets zeker, we moeten nog even kijken hoe het zit met andere vakanties en dergelijke. Maar het leek ons iig een leuk festivalletje. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Schop! Dit jaar ga ik waarschijnlijk eens naar Party San (After party voor Wacken). Voor de prijs hoef je het absoluut niet te laten! 36 euro voor 3 dagen incl parkeren en camping, btw en verzendkosten naar het buitenland. Alleen vroeg ik mij af hoe je hier het beste kunt komen. Is er iets van een soort zomertour kaart in duitsland waarmee je door heel duitsland kunt reizen voor heel weinig geld? Want als ik het opzoek kost een kaartje 75 euro. En ik vind nergens iets over een zomertour kaart. |
|
quote: Als je het niet erg vindt om alleen met stop-/sneltreinen te reizen (en dus niet met intercity's) kun je gewoon zo'n Wochenende-ticket kopen. Kost 30 euro en voor dat geld mag je er met maximaal 5 personen gebruik van maken. (Je bent dus alleen een tijdje onderweg...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Waar kan ik daar meer informatie over vinden? En ook ergens vinden hoe je dan moet riezen met al die treinen, want ik neem aan dat je dan vaak moet overstappen. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 21-05-2005 18:26] |
|
quote: Over het Wochenende-ticket (Schönes-Wochenende-Ticket voluit): http://www.bahn.de/p/view/preise/regional/schoenes_wochende_ticket.shtml Zo'n ticket kun je gewoon uit de automaat halen (die by the way ook op de Nederlandse stations aan de grens staan). En de Duitse OV-planner: http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?datesel=custom Onderaan bij "Verkehrsmittel" kun je de optie "ohne ICE/IC/EC" kiezen. Dan filtert hij alle niet-toegestane routes eruit. edit: Ik ben zelf 2 jaar geleden op deze manier naar Wacken gereisd. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-05-2005 20:21] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hartstikke bedankt! Maar is dat niet vervelend, telkens al je spullen in en uit de trein slepen? Edit: Ik zie bij die routeplanner nergens iets staan waar je in kunt vullen dat je met zo'n wochenende ticket wilt reizen, klopt dat of kijk ik gewoon verkeerd? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 22-05-2005 14:19] |
|
dammit zou wel graag willen maar veel te ver weg. |
|
quote: Mwah. Al je spullen in 1 grote hiking-rugtas en dat slepen valt best wel mee (je moet alleen een beetje stevige schouders hebben... ). En inderdaad, je kijkt gewoon verkeerd, want ik had al gezegd dat je bij "Verkehrsmittel" de optie "ohne ICE/IC/EC" moet kiezen. Dan worden alle verbindingen met intercity's eruit gefilterd. En dan houd je dus alle mogelijke routes over die je mag reizen met zo'n Wochenende-ticket. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |