IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Het Kroepoek topic Volgende pagina
Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-03-2003 22:07 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Hallo, kroepoek.com is een site met party-foto's (merendeel met personen die ook op zm zitten. De site bevat ook recepten.

Dus... als jullie meningen, nieuwe melige ideeen over Kroepoek, soortgelijke sites of recepten hebben die de moeite waard zijn om op de kroepoek site te zetten.
meld je in dit topic.





Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-03-2003 22:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou meneer Kroepoek, Kroepoek.com lijkt me vooralsnog een behoorlijk privé feestje.

Dus weinig boeiend (maar wel amusant, omdat ik een aantal mensen op de foto's zelf ken).

Begin eens met een TJOKKEFOLL-gallery waar inzenders hun eigen TJOKKEFOLL foto's kunnen posten, of zo. En hang er een prijsvraag aan. EN zorg voor een 'deskundige' jury. En etc....


En dan natuurlijk voor recepten hetzelfde verhaal. En er mag alleen maar kroepoek in zitten.


Leuk he, brainstormen??



Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-03-2003 22:10 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Bruut man! Die recepten zijn echt beter


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 25-03-2003 22:10 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Haha, gaaf! Ik weet het recept van pannekoeken bakken, hoe je ze het lekkerst maakt!


changed to 'ouwe'


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-03-2003 22:12 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou meneer Kroepoek, Kroepoek.com lijkt me vooralsnog een behoorlijk privé feestje.

Dus weinig boeiend (maar wel amusant, omdat ik een aantal mensen op de foto's zelf ken).

Begin eens met een TJOKKEFOLL-gallery waar inzenders hun eigen TJOKKEFOLL foto's kunnen posten, of zo. En hang er een prijsvraag aan. EN zorg voor een 'deskundige' jury. En etc....


En dan natuurlijk voor recepten hetzelfde verhaal. En er mag alleen maar kroepoek in zitten.


Leuk he, brainstormen??




goed idee :-) dat Tjokkefoll galery gebeuren. Prive-feestje ? Nah, zorg gewoon dat je ook aanwezig bent op een party. dan kom je vanzelf op de site.

Wat recepten betreft. Je kunt OVERAL kroepoek bij eten.

[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 25-03-2003 22:13]




Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-03-2003 22:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:12 schreef Bonnie het volgende:
Wat recepten betreft. Je kunt OVERAL kroepoek bij eten.

Ja, vast (ik moet er niet aan denken) maar goed, dat ze alleen maar 'kroepoek-based' mogen zijn of zo. Da's gaaf. Allemaal kroepoekspecialiteiten.

EN uiteraard recepten om ZELF kroepoek te maken (nooit gedaan hoor... moet kunnen, echter).


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-03-2003 22:13 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 25 maart 2003 22:12 schreef Bonnie het volgende:
goed idee :-) dat Tjokkefoll galery gebeuren. Prive-feestje ? Nah, zorg gewoon dat je ook aanwezig bent op een party. dan kom je vanzelf op de site.

Wat recepten betreft. Je kunt OVERAL kroepoek bij eten.


Kroepoek kan je altijd en overal eten!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-03-2003 22:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 maart 2003 22:10 schreef dzouwe het volgende:
Haha, gaaf! Ik weet het recept van pannekoeken bakken, hoe je ze het lekkerst maakt!


ik kan hamburgers bakken


Je moeder.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-03-2003 22:14 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 25 maart 2003 22:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, vast (ik moet er niet aan denken) maar goed, dat ze alleen maar 'kroepoek-based' mogen zijn of zo. Da's gaaf. Allemaal kroepoekspecialiteiten.

EN uiteraard recepten om ZELF kroepoek te maken (nooit gedaan hoor... moet kunnen, echter).


Ja mijn moeder had laatst bij een winkeltje van die platte dingen gehaald. Zo op het eerste oog ziet het er vies uit. Maar die schijn je in de olie te moeten gooien en dan worden ze mega groot. Kroepoek dus

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 25-03-2003 22:15]


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-03-2003 22:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Schopje richting 'algemeen'. Zo, dan hebben jullie geen excuus om er een tweede lultopic van te maken


I'm not being rude. You're just insignificant.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-03-2003 22:15 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, vast (ik moet er niet aan denken) maar goed, dat ze alleen maar 'kroepoek-based' mogen zijn of zo. Da's gaaf. Allemaal kroepoekspecialiteiten.

EN uiteraard recepten om ZELF kroepoek te maken (nooit gedaan hoor... moet kunnen, echter).


Kroepoek zelf maken is niet aan te raden. is veel werk. Je kun beter beginnen met zelf kroepoek te bakken. effe naar de toko en dan bakken maar




dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 25-03-2003 22:15 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:14 schreef Sorpresa het volgende:
Ja mijn moeder had laatst bij een winkeltje van die platte dingen gehaald. Zo op het eerste oog ziet het er vies uit. Maar die schijn je in de olie te moeten gooien en dan worden ze mega groot. Kroepoek dus
ah, dat ken ik......popcorn! dat vond ik ook altijd zo vreemd...


changed to 'ouwe'


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-03-2003 22:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:15 schreef Bonnie het volgende:
Kroepoek zelf maken is niet aan te raden. is veel werk. Je kun beter beginnen met zelf kroepoek te bakken. effe naar de toko en dan bakken maar

Nee, zelf maken lijkt me echt veel leuker. Kan je er allemaal gave kruiden doorheen flikkeren.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-03-2003 22:16 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:13 schreef Sorpresa het volgende:
Kroepoek kan je altijd en overal eten!


Jij begrijpt het




Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-03-2003 22:17 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:10 schreef Sorpresa het volgende:
Bruut man! Die recepten zijn echt beter


Thanx....als je zelf iets weet dan hoor ik het graag




Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 25-03-2003 22:18 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Binnenkort krijgen we de NO MERCY pre party foto's weer.
Gaat een rotzooi worden.
TJOKKEFOLL!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 25-03-2003 22:18]


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-03-2003 22:18 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:16 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee, zelf maken lijkt me echt veel leuker. Kan je er allemaal gave kruiden doorheen flikkeren.


Ik zal op zoek gaan naar een recept voor kroepoek te maken




Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-03-2003 22:19 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 25 maart 2003 22:17 schreef Bonnie het volgende:
Thanx....als je zelf iets weet dan hoor ik het graag


Ik zal dr eens overna denken
Maar die gerechten zijn aantrekkelijk om eens zelf te maken. Lijkt me lekkor!

En ja kroepoek vind ik om overal te eten. Echt zo lekkor!! Vooral Java kroepoek


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-03-2003 22:22 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:19 schreef Sorpresa het volgende:
Ik zal dr eens overna denken
Maar die gerechten zijn aantrekkelijk om eens zelf te maken. Lijkt me lekkor!

En ja kroepoek vind ik om overal te eten. Echt zo lekkor!! Vooral Java kroepoek


Java kroepoek roeleert. Emping (gistachtige kroepoek) ook !

Ik heb vandaag het eerste Bonnie gerecht op de site gezet. Bonnies Broccoli. Deze week uitgevonden :-)

[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 25-03-2003 22:23]




Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 25-03-2003 22:24 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

er zit imho geen smaak aan kroepoek...

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 25-03-2003 22:25]


No meat is sweater


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-03-2003 22:24 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Gaaf! Nasi Goreng, ofterwel nazi göring heerscht !!


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-03-2003 22:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:22 schreef Bonnie het volgende:
Ik heb vandaag het eerste Bonnie gerecht op de site gezet. Bonnies Broccoli. Deze week uitgevonden :-)

Haha, 'Kardemon vruchten poeier', . Maar het kruidenmengsel klinkt wel geinig, al vind ik het aan de afwerking nogal schorten. Vooral die gebakken aardappels zijn echt nog wat gemakzuchtig .

Ik zou zeggen, serveer het met een goed pittige kokosrijst (rijst koken samen met rode ui, knoflook, kruidnagelen, gemalen kardamomzaad en pistachenoten op het laatst toevoegen, EN ipv water gebruik je kokosmelk... alleen maar kokosmelk (geen water toevoegen dus)).


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-03-2003 22:25 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:24 schreef Infaustus het volgende:
er imho geen smaak aan kroepoek...


probeer eens casave kroepoek. daar zit zeker smaak aan




dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 25-03-2003 22:25 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

'Fruit de uien en lombok in een wok.'

sorry, maar wat moet ik me hierbij voorstellen?


changed to 'ouwe'


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-03-2003 22:26 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:25 schreef dzouwe het volgende:
'Fruit de uien en lombok in een wok.'

sorry, maar wat moet ik me hierbij voorstellen?


Fruiten is lichtgaar bakken




Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-03-2003 22:26 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 22:25 schreef Bonnie het volgende:
probeer eens casave kroepoek. daar zit zeker smaak aan


Javaanse kruiden kroepoek is ook behoorlijk krieg !


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen