|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:twisted into form daar staat hij op |
|
quote: Ik ga even kijken... Welke bedoel je, één van deze: Of deze, die vond ik ook nog op het net: |
|
Yep, die met dat blauwe Forbidden-logo zie je het meest. Die rechtsboven zie je maar héél incidenteel. Die kleine heb ik nog nooit gezien... is die van Distortion ja ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik weet niet van die ene onderste, die kwam ik tegen dat ik aan het zoeken was. Ik heb die rechtsboven voor 1 euro gekocht. |
|
Netjes !! Geen verkeerde prijs in ieder geval, maar de beste van Forbidden blijft toch Forbidden Evil. Alhoewel die Twisted Into Form ook héél gaaf is. Tsja, het is appels met peren vergelijken eerlijk gezegd BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik vond het ook een aller aardigst prijsje |
|
voor 1 euro ben je natuurlijk verplicht em aan te schaffen goed bezig forbidden evil uber de rest idd zzz |
|
Gister Forbidden evil gekocht, tering wat een bruutheid. binnenkort es achter het andere werk aan. |
|
quote: is Twisted into form zo anders dan? |
|
quote: Ikzelf vind hem duidelijk minder (net als de rest wat ze hebben gemaakt) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Alhoewel ik twisted wel iets minder dan het debuut vind, is het nog steeds een retegave plaat IMO, en een klassieker! Overigens de live mini "raw evil" is ook megavet! op Dynamo 1989 opgenomen wolgens mij, echt een aanrader voor de aanhangers van de rauwere sound van het debuut! Forbidden = Maar toegegevenalles na twisted kan mij ook minder bekoren alhoewel ik het niet slecht vind! |
|
Forbidden is wel meesterlijk ja... maar ken opzich alleen forbidden evil (bij nimmer nuchter geluisterd) Ik zal der eens wat meer van gaan downen. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Forbidden, ja! Nog zo een goede bay area band! |
|
Het wordt tijd voor nog meer old school tharsh bvands reunies! FORBIDDEN MOET TERUG!!!! |
|
ik vind forbidden eigenlijk alleen erg vet bij de eerste 2 platen( forbidden evil en Twisted Into Form ) ze hebben geloof ik ook nog een EP( kan er naast zitten,maar hij zit geloof ik tussen de eerste en de 2de plaat in ? ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ben ik met je eens...hmmm..ik geen geen EP uit de jaren 80 van FORBIDDEN, maar misschien heb ik het mis en moet ik heel erg hard op jacht! |
|
quote: Volgens mij kreeg ik vorige week een mailtje met een petitie om Forbidden terug te krijgen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
http://www.vampire-magazine.com/news.asp?id=1683 en die EP is natuurlijk raw evil, live EP doa 89, tussen de 2 albums in inderdaad http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Oh bedoel je die, ach ja...maar da;s live! Wel heel erg vet! vooral gaaf ook die Judas Priest cover |
|
Oeh Forbidden, wat een ongelofelijk heersende band is dat toch. Ik vroeg me af wat die zanger nog heeft gedaan na Forbidden, echt een formidabele stem heeft die vent! |
|
he, een Forbidden topic! Forbidden Evil ontzettend gave plaat veel beter als Twisted into Form en Green = utter troep imo |
|
quote:Waarschijnlijk nog wel wat, maar ik weet enkel van parking Lot prophets, die een .com site hebben. ed: PLP site blijkt offline... gvd en Forbidden rockt over heel de lijn, HEEL de lijn jawel [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 17-02-2004 18:21] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: zo is het wat een geweldige band. Forbidden evil, twisted: GENIAAL thrash geweld klasse einz! En ze moeten maar eens snel gaan reunionen zzz |
|
Forbidden Evil Ik heb die "Trapped" demo nog gehad en weer verkocht, aangezien ik die nooit draaide. I only need "Forbidden Evil" . |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |