|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Off topic zijn is ook hier Forbidden hoor |
|
*schop* Even om te laten weten dat een nummer van de nieuwe Forbidden CD (zou komend jaar uitgebracht moeten worden), Adapt Or Die, is uitgezonden en dat die rouleert en heerscht, zeker als je een fan bent van het TiF tijdperk van de band. Volgens Craig staat ie vanaf morgen (Pacific Time, neem ik aan) op hun myspace site: http://www.myspace.com/forbidden__evil |
|
Met alle respect. 20 jaar geleden had Dynamo binnen de metalscene wellicht een reputatie die je het recht gaf je tour succesvol te noemen als je daar speelde, maar ik waag te betwijfelen of dat anno 2009 nogsteeds / weer zo is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik had er nog niks van meegekregen dat deze band met een nieuw album bezig was. Wel benieuwd dan. |
|
Ik vind dat nieuwe nummer nou niet helemaal in de stijl van Twisted into Form. Er zit heel wat van Distortion in (wat ik niet perse negatief vind). Op zich wel een vette song overigens. Als de hele plaat zo is, zal die plaat behoorlijk knallen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
*schop* Het nieuwe nummer Hopenosis staat nu ook op hun myspace site: http://www.myspace.com/forbidden__evil Moet wel zeggen dat Russ zijn stem aardig aan het terugkrijgen is! |
|
Tsja, in de studio heb je alle tijd.. Op een podium merk je pas echt of hij nog goed bij stem is en dat vond ik de laatste 2 keren dat ik ze zag toch niet echt het geval.. |
|
quote: Zat erop te wachten... Het was in Uden al een stuk beter dan in de Dynamo een jaar eerder, in elk geval. Eens kijken of ie die lijn live kan doorzetten. |
|
Sasha leaves the Bay to go back home and be with his family tomorrow and we unload the studio today. We got A LOT of work done towards the next Forbidden record this week. It's funny, I can't remember ever working as many days and hours in a row as we have. There is still much to do with the other guys, but we have some ripping material being conjured up! No two ways about it, this stuff is faster and much more thrashtastic then anyone would expect. I think we're off to a great start! Craig Men werkt dus al aan een nieuwe plaat. Benieuwd! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vond van die Magnetron Wave cd enkel het eerste nummer echt goed. Kijk hier voorlopig niet echt naar uit dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |