|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Ymon mailt helemaal niet terug, ik heb die vragen al minstens twee maanden geleden opgestuurd, en hij zegt dus dat de antwoorden 'eraan komen' |
|
John, Hub...hou eens op met die schamteloze zelfbevlekking-reclame. En over bands die niet terugmailen. Raak je aan gewend. Wacht nu al jaren op interviews met Devourment, Enslaved, Necrophagia, Testament en the list goes on and on and on.... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Ehm, baas. Ik kan me herinneren dat ik eind mei een heel leuk telefonisch interview met Ivar had van Enslaved Overigens is het geen zelfbevlekking; liever spreek ik van exhibitionisme; daar haal je mee rpubliciteit mee (schennisplegers!!!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
1x is genoeg John hehe. En dat van Enslaved is ten tijde van Blodhemn of Mardraum. Toen hadden we ze al een keer lastig gevallen. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:Ymon ken ik verder niet maar Ihizahg wel en ze hebben zelf alle publiciteit hard nodig(zoals hij zelf zegt).Dat interview komt dus wel goed.Hij heeft mij tenslotte zelf gevraagd voor een interview 2 maanden terug in Oslo. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja dat is net het gekke, ze vroegen zelf om dit interview... Hij zal het vergeten zijn dan. Of mn vragen waren te moeilijk... of te aanvallend |
|
quote:Je zal te aanvallend geweest zijn ja hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ymon is n mietje dus... |
|
Hij is bang voor jou Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wie niet hé |
|
quote:Ikke natuurlijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tom heeft bij mij alles netjes beantwoord [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-07-2003 19:25] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Perished? Net zo saai als Thyrfing, niet minder onbenullig dan Scheitan en qua Viking-grootsheid niet in de buurt van Enslaved ten tijde van Vikingligr Veldi - Blodhemn. De reden waarom men dit soort overbodige CD's koopt is mij een raadsel niet minder dan het ongrijpbaar fenomeen dat negers altijd te laat op het werk verschijnen. Voor het betere 'viking metal' luister ik liever naar Amon Amarth. Geen viking metal zoals Enslaved/Perished of Thyrfing, maar Amon Amarth benadert een bloedige plundering van doldrieste Noormannen van een nonnenklooster toch een stuk overtuigender. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote:Perished,vikingmetal Haha,volgens mij heb je naar een andere band geluisterd want Perished heeft op geen enkel album/ep vikingmetal gespeeld. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm, dat Seid klinkt toch een heel klein ietsiepietsie viking... met wat fantasie? |
|
geweldig leuk Do androids dream of electric sheep? |
|
CD is in bestelling... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Interview staat online op Vampire-magazine.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben Seid maar eens op vinyl gaan luisteren (omdat mijn cd speler nog steeds kapot is) en ik vind de vinyl versie veeeeel beter klinken.Veel rauwer en veel mooier geluid.Echt een groot verschil met de cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub moet het maar is laten horen. Hopelijk is het hard viking kabaal. |
|
Zeer binnenkort: interview met Perished op de frontpage |
|
quote:Heb vorige maand Perished geinterviewd.Te lezen op vampire Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik weet niet of het al ruimschoots bekend is, maar ik kreeg het net vandaag te horen. Perished is helaas niet meer. Voor mij een spijtig gegeven Kark behoort toch wel tot mijn favoriete albums. (Bron: displeased records) |
|
Het nieuws staat niet op de Displeased site zie ik nu Maar het zat er wel aan te komen ja, zeker nu Tom een tijd terug al was vertrokken naar Bloodthorn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |