IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Perished - Seid Vorige pagina
snotholf
Usericon van snotholf
Posted 08-02-2006 13:10 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 12:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het nieuws staat niet op de Displeased site zie ik nu

Maar het zat er wel aan te komen ja, zeker nu Tom een tijd terug al was vertrokken naar Bloodthorn.

Nee dat klopt. Ik was op zoek naar bands waarmee ik een package zou kunnen vormen en probeerde via displeased in contact te komen. Dat lukte dus niet via de links en heb toen met het label gemaild. Zij meldden dat de band niet meer bestaat.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-02-2006 13:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor wanneer en wat voor bands zoek je voor een package? Heb nog een aantal Noorse bands die graag willen komen voor wat optredens (Manes, Chton, Ragnarok, Octavia Speratie en Audiopain).

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

snotholf
Usericon van snotholf
Posted 08-02-2006 13:17 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Ik ben op zoek naar wat data en bands, waarvan ik dus nog niet kan zeggen wanneer of waar. Ik probeer eerst wat te regelen en vervolgens zie ik wel wanneer dat is. Als jij bijvoorbeeld zoals je aangeeft wat kan regelen met Ragnarok, zou ik dat erg fijn vinden.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-02-2006 13:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Prima, ik hoor het dan wel

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com