|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Rob gaat nu ook Veles achterna dus. Zonde van het lange haar [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 26-03-2003 17:31] |
|
kan iemand er even een "u" bijzetten in de topictitel EDIT: met plezier [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 26-03-2003 17:31] |
|
Dude, it's just hair |
|
quote:Jij blaspheem! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik krijg de indruk dat het anti-semitisme steeds belangrijker word in de NSBM scene en het paganisme steeds miner |
|
Misschien begon hij wel gewoon kaal te worden,hij is tenslotte ook de jongste niet meer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hij kijkt alsof iemand z'n moeder verkracht |
|
hij geeft een beetje een zielig kwaad-klein-jongetje indruk :| .. zo met zn duimen in zn vuisten enzo hehe hmz.. nevermind |
|
|
|
Die hele NSBM-scene komt ongelofelijk m'n neus uit! Er zijn uitzonderingen, maar veelal zijn het bands die nutteloze, kutmuziek de wereld in slingeren. En dan allemaal om hun nazistische ideeen te uitten. Pubertjes die stoer proberen te doen. Gadverdamme!! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Who is that freak? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik vind em wel lief Damn .. lack of alcohol and cafeine make sme say weird things Wat een sukkel, kijk mij stoer doen |
|
@ Gangrad Ach joh dat hou je in alle genre's over. Er zijn bands die hun kutmuziek verdoezelen door ineens dubieuze standpunten te gaan verkondigen en ook andersom. Hoe dan ook, ik ga geen complete genre's afdoen als kut (for whatever reason) zolang er goede muziek door m'n hi-fi knalt. (Oke, de Stratopaalius/Crapsody-genre daargelaten ) On-topic: altijd zonde! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 26-03-2003 18:30] |
|
Hmm er zijn in de nsbm scene anders genoeg intelligente personen Gorruth en Ymir bevoorbeeld. Maar zoals gewoonlijk verpesten de idioten het weer die alleen het nazisme zien. |
|
quote: Dat is ook wat ik in grote lijnen bedoel. In dit geval lijden de goeden onder de kwaden. Oftewel, de bands met de traditionale, paganistische invloeden lijden onder de nazi-pubers. En zo gaat die scene voor een groot gedeelte kapot. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Er komen de laatste tijd idd teveel hersenloze figuren bij denken dat het alleen om anti-semitisme gaat, alhoewel dat zeker een onderdeel van NSBM is is dat niet het enige, ze vergeten de spiritualiteit, het nadenken over bepaalde zaken zoals veganisme (waar ik vanmiddag nog een heel geprek met Ymir van Grom mee had). Dit is erg jammer want zo lijkt NSBM juist of iets wat we tegen willen gaan, Hersenloos bier drinkend sieg heilende idioten. Nu weet ik wel dat Darken zeker niet zo iemand is maar het nieuwe "image" van hem met bomberjack laat hem wel op een domme nazi lijken. |
|
damn die gast is echt lelijk en niks mis met bomberjacks jah [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-03-2003 19:46] Je moeder. |
|
quote: hij is een beetje sip of niet? No meat is sweater |
|
Ja er heeft een neger op zijn schoen gepist |
|
Getv..net een neo...niet lullig bedoelt.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
You are the one, Neo maar hij doet me nu een beetje aan volkert van der g(raaf) denken. : ) Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:damn.. je was me net voor... |
|
Hoe vaker ik die foto zie hoe meer ik denk "jammer". Hij zou zo e.o.a. halve-junk-arbeider kunnen zijn. Mooie, (verzorgde!) lange haren maken een groot verschil. |
|
Die kerel ziet er meer uit als een bange buiten-wipper dan iets anders. En zo een bomber-jack is dus niet vet. |
|
quote: wat een godsgruwelijke chagerijnige vent zeg lijkt er wel zo een uit sassenheim [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-03-2003 9:30] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |