|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Feestje met snelle bands: 5 juni Bosuil Weert: Phobia (us) Suppository Ingrowing (cz) Fubar Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
fubar....zal er ZEKER zijn..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
F.U.B.A.R!! |
|
quote: luukiepuukie wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Yep, Phobia speelt ook in Villa Friekens in A'doom. Maar in Weert is ut gezelliger! H.A.A.T............in je naad!!! |
|
fubar = fucked up beyond any recognition ? |
|
quote: Volgens mij wel ja. H.A.A.T............in je naad!!! |
|
quote:jupp dat is em.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ingrowing is wel cool! De andere bands ken ik hoogstens van naam. Maar ligt nog een tijd weg... |
|
Verder geen Phobia fans in het huis? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:Wel een Suppository fan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Das nog beter! Ben je daar van de partij? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:Zekers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik kom ook, allemaal gezellige orkestjes |
|
Slechtheid komt de gemiddelde leeftijd ff omlaag trekken! |
|
quote:Ik haal de gemiddelde leeftijd wel weer omhoog Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik ben de gemiddelde leeftijd...!? |
|
quote: cool neem je die dwangbuis weer mee? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ahja en daar mag dan weer zeker in rond springen. voelde me er wel in thuis trouwens |
|
quote:en het was ook heel leuk om jou daar in te hijsen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Kweet nog niet of ik m meeneem... Maar bij het volgende Maggots optreden volgt wel een verassing.... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Maakt niet uit. Bijna alle bands (op de kinderen van FUBAR na ) zijn al ouwe lullen. En daar reken ik mezelf dan ook maar bij. Dus dat gemiddelde gaat wel weer omhoog. BEUKEN!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
oja: ipv ingrowing komt makta teresa uit amsterdam !!!!! crust / power violence of te wel nog beter beuke!!!! |
|
dat wordt dus heel gezellig |
|
quote: Das nog beter! Ben toch al niet zo'n Ingrowing fan. BEUKEN! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |