|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:I resent that! ... alleen voetbal is absoluut niet mijn ding I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Moeilijke wedstrijd, 2-1 voor Nederland. |
|
1 - 1 ... |
|
2-1 dat zeiden ze bij Barend & Van Dorp ... dus Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik kan niet kijken vanavond (prioriteiten) maar Tsjechië gaat winnen met 0-2. Onderschatting zal het Nederlands elftal wederom fataal worden. *edit* niet vergeten he, de Tsjechen hebben Frankrijk op eigen veld ook geklopt met 0-2. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-03-2003 12:22] |
|
Ik ga ook voor 2-1 voor Nederland, laten we positief blijven |
|
Tsjechië moet inderdaad niet onderschat worden. Vooral het middenveld is heel sterk met Nedved, Smicer, Galasek en Poborsky Jong Oranje heeft met 3-0 verloren. Die negers (Nederland) zullen waarschijnlijk nipt winnen, maar het zal zeker niet makkelijk gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 29-03-2003 12:59] |
|
Ik houd het op een nederlaag voor Oranje, 1-0 voor Tjechie dus ! BLASTBEATS FOREVER |
|
1-1 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
666-0 orgineel he Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: doe dan 6-66 of 66-6 |
|
1 - 1 |
|
3-1 met de 2e en 3e voor NL heel laat in de wedstrijd. |
|
quote: dat zou wel een echte nederlandse wedstrijd zijn ja I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
2-2, let maar op! |
|
1-1 Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
3 - 2 voor Tsjechië. Ik ga niet eens kijken. Nederlands elftal is echt niet boeiend om te zien. Ik hou het op de premier league only . En PSV natuurlijk. |
|
0-0 gelijkspel voor 70 minuten, dan vallen er drie goals in de laatste 20 minuten, een voor tsjechie (als eerste), dan vecht nederland pas terug en wint het met 2-1 "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Rust 1-0 eindstand 3-1 Doelpunten: Nederland: Van Nistelrooy (2x), Van Hooydonk Tsjechië: Koller |
|
10-0 voor Tsjechië (Kopspijkers niet vergeten mensen!!!) |
|
Hmm zal wel met mazzel 1-0 voor Nederland worden... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
bah voetbal Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Voetbal op ZM Don't blush when I rip you open |
|
ZM elftal Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:idd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |