|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Die Moontower cd was ook een goeie aanrader zeg. Heerlijke muziek om bij weg te dromen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat is het voor muziek |
|
Ken je Crimson van Edge of sanity? Moontower klinkt een beetje als die cd maar heeft meer progressieve invloeden. En Nightingale slaat helemaal door naar de progressieve kant. Probeer er anders eens wat van te downloaden want beide bands zijn zeker de moeite waard. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 28-08-2003 21:05] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
I progressive metal... uitchecken! |
|
Laat even weten wat je ervan vindt I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Eternal wordt momenteel gedownload... zoek nog naar de hele cd Alive again... |
|
Bij het nummer Eternal krijg ik echt kippenvel op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Zo ongelovelijk mooi! Misschien wel interessante info voor jou: Arjen Lucassen speelt nog een solo op Alive again van Nightingale. En je hoort behoorlijk wat Ayreon achtig toetsenwerk op die Moontower cd. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 28-08-2003 21:11] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
aaarg je maakt me ongeduldig... lang nummer zo te zien... en laat ik a)Van progresisve metal houden b)helemaal weg ben van "kipevel" nummers c)het zo te zien een lang nummer is, en die hebben meestal een hele mooie opbouw [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 28-08-2003 21:11] |
|
Nou? Wat vind je ervan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Doet me wel ERG veel aan Ayreon denken.. maar dat zal dan wel komen door de vele kruisbestuivingen van Arjen en Dan... Maar een overeenkomst met Ayreon is toch gewoon het beste compliment mogelijk . klinkt gewoon goed |
|
Alive Again ligt voor 4,95 in de goedkoopbak van Displeased. Waarschijnlijk het geld wel waard? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: He fuck! da's juist een enorme afrader! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die nieuwe plaat, "Invisible" is ook erg lekker. Niet extreem hoogstaand of zo, maar gewoon een prima progrock plaat met een warme sfeer. no text supplied |
|
nieuwe cd al weer... swanö is net klaar met Bloodbath... nouja... zal es gaan checken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ah, ze komen ook nog eens naar nl, twee keer, arnhem en baarlo :D en de cover van de nieuwe album "Still alive" ( A rocker in the style of "Shadowman" ) "Invisible" ( Good old hardrock ) "Raincheck on my demise" ( Heavy organdriven song, some very heavy parts, maybe some growl ! ) "Atlantis rising" ( Progg hardrock ) "To the end" ( Heavy, blusey track ) "Misery" ( Fast, heavy, catchy ) "The wake" ( Softer "singer/songwriter" tune with some progg added ) "One of the lonely ones" ( Mysticprogg with lots of synts ) "Worlds Apart" ( Softer with a pop and jazz touch ! ) "Stalingrad" ( Dark, progressive. For all the lovers of "Eternal" ) track listing I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Godverdegodver, ik zit me te pletter te zoeken naar die plaats Baalo, waar ze 23-04 optreden, niet te vinden. Ik neem nu aan, dat ze Baarlo bedoelen, aangezien het in de sjiwa is en ik daar zelf ook wel eens opgetreden heb, hehehe. Foutje op die flyer dus. We twijfelen hier, Arnhem is op een woensdag, maar dichtbij. Baarlo op een zaterdag en ruim verder weg. Damn. Maar iig, Nightingale live, lijkt ons erg gaaf! Oud Vuil. |
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
nieuwe cd klinkt trouwens weer super lekker I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Shit, moet geld zoeken |
|
Arnhem it is! We nemen gewoon de dag vrij erna. Oud Vuil. |
|
Dan ben ik er ook zeker bij |
|
me too ! ben echt benieuwd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Vanmiddag maar eens even naar Arnhem, kaartjes halen. Je kunt niet reserveren via de site, lastig is dat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |