|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed, de kaartjes waren er nog niet, eerst even bellen was misschien wat verstandiger geweest. |
|
Hoi, Kaartjes voor het concert in Sjiwa, Baarlo (L), op zaterdag 23 april kunnen nu worden gereserveerd via info@dvsrecords.com. Support acts zijn trouwens het Duitse Tomorrow's Eve en het Italiaanse Dynamic Lights, mogelijk zelfs nog een lokale band, maar dat is aan de zaal. Groetjes, Rene Janssen |
|
ik ben e bij in de goudvis als alles goed gaat ow, ze komen trouwens met een "nieuwe" cd, nummer die ze opnieuw uitbrengen dus eigenlijk.. maar goed... heb er zin in ! quote: bron: http://nightingale.ultimatemetal.com/ I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zijn die kaartjes al te halen bij dollhouse? |
|
Hmmm...23-4 in Boalder (Baarlo).. Alleen heb ik dan geloof ik al wat, weet alleen even niet meer wat. |
|
Hm, nu kun je ineens wel kaarten reserveren via de goudvishalsite. Beter, hoef ik niet naar arnhem. |
|
Hoi, Kaarten voor het optreden in Baarlo kosten slechts 8 euro in de vvk en kunnen tot volgende week donderdag gereserveerd worden via info@dvsrecords.com. Het concert begint rond half 8 met de lokale band TIMELINE, gevolgd door DYNAMIC LIGHTS en TOMORROW'S EVE, waarna NIGHTINGALE de avond afsluit met hun laatste optreden van de tour. En voor degenen die niet kunnen 23 april, op woensdag de 20ste spelen ze in Arnhem in de Goudvishal. Groetjes, Rene Janssen |
|
quote: Ow? Ik zag eens op de site van swano een filmpje, was niks mis mee. Op 1 of ander progrockfest. |
|
quote:heb ook op de site van swano een concert geluisterd van hun, maar dat geluid was vrij brak, en swano kan live clean niet echt goed uit de verf komen, maar kan ook aan mij liggen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Poeh hé. Dat was goed, zeg. Jammer dat er weinig publiek was. De voorprogjes waren niet zo, maar Nightingale was erg goed, ondanks dat dan z'n teksten vnl moest oplezen, hehe. Ze begonnen zelfs op een gegeven moment met een stukje enigma van edge of sanity. Dat wordt knallen, dacht ik nog, maar ze gingen gauw over op "black tears" (ook eos). Ook gaaf. |
|
Het I album bevalt mij wel, maar ik heb nog andere nummers gehoord van deze band en dat was echt huilen (andere zanger?) signature |
|
De zanger is altijd hetzelfde, hehe. Das dus dan himself. De albums verschillen wel een beetje, vind ik. |
|
ja.. ondertussen gezien dat ik het eerste album maar niks vind. Sound van "I" bevalt me wel! signature |
|
`Het eerste album is idd anders, veel drumcomputergebruik en dat hoor je ook. |
|
nogal! ik ken voor de rest enkel "I", en ook al is het 'zachtere' metal, het klinkt echt goed, zonder commercieel of melig te worden. Een atmosferisch geluid, vooral vocaal dan. Like it signature |
|
We hebben hier zo ongeveer wel alles liggen. Vakmanschap! |
|
Moontower is trouwens ook een geweldig lekker album van Swano! DAN SWANÖ Lays Down 'Brutal' Backing Vocals On New THRESHOLD Album - Dec. 29, 2006 Swedish multi-instrumentalist/producer Dan Swanö (EDGE OF SANITY, NIGHTINGALE, SECOND SKY, BLOODBATH) has laid down backing vocals on the new album from U.K. progressive metallers THRESHOLD, entitled "Dead Reckoning". Swanö guests on the CD's opening song, "Slipstream", and the third track, "Elusive". Commented Swanö: "My backing growls on the upcoming THRESHOLD album (and the upcoming WINDS album) is the most brutal thing you will hear from me in quite some time. Tore my fucken throat apart for these guys!!" "Dead Reckoning" is scheduled for release on March 23, 2007 release via Nuclear Blast Records. The CD was produced by guitarist Karl Groom and keyboardist Richard West at Thin Ice Studios. The track listing is as follows: 01. Slipstream 02. This Is Your Life 03. Elusive 04. Hollow 05. Pilot in the Sky of Dreams 06. Fighting For Breath 07. Disappear 08. Safe To Fly 09. One Degree Down [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-12-2006 23:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik haal het topic toch maar even naar boven. Opdat wij niet vergeten hoe goed Nightingale is... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Heb deze band ooit een keer gezien in Baarlo, maar daar is vrij weinig van blijven hangen in mijn geheugen. |
|
Ik en Psycho Pippi hebben ze gezien in de goudvishal en daar is wel vrij veel van blijven hangen, ik vond het zeer goed! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |