|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In tsjechiƫ ja, we hebben het kunnen vinden .. althans, een kroeg Ik, Wil Schuurman |
|
Het was voor mij een hele survival om te kunnen begrijpen wat er allemaal in je post stond, probeer eens wat duidelijker te typen! Ik ben een keer op survival geweest in de Ardennen, wel geinig maar niet echt iets bijzonders. |
|
is mijn handschrift zo slecht? I am the 1%. |
|
quote: Nee, je maakt vreemde zinnen. Zoals: quote: |
|
quote: ouwe knorrepot, laat dat jochie nou lekker... ff vertelle over ze "stoere" hammerfall-avontuurtjes in regenboogland " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
is er iemand even jaloers dat die niet in regenboogland met hammerfall mee mocht spelen... *HAMMERFAAAAAALL!* I am the 1%. |
|
Pffff... Met je schoonmoeder op survival in Irak en niet weten wanneer je terug gaat. Dat is pas survival! (Copyright - Youp) Don't blush when I rip you open |
|
quote: nee egt niehiet!!! *trauma* *trauma* ik word gek denk ik " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
kweenie hoor bij volkert van der geej hadden ze een paar maanden nodig om erachter te komen dat die misschien wel in mindere maten toerijkingsvatbaar was... zo vader zo zoon toch? I am the 1%. |
|
quote: zo vader zo zoon jah... hmmmmm vond je altid al een beetje op saddam lijken " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Interesses / hobbies: death, black, trash, metal, maar powermetal is ook prima... staat een fout in...het is tHrash |
|
Vaker op survival geweest jah. Met vrienden, maar vaker alleen. Lekker desolaat teruggetrokken met veel wiet, batterijen, vleesch en black metal! |
|
Ik wordt al moe als ik er aan denk |
|
quote: ja tis dat haar wat ik heb heh... de gelijkenis dat is waardoor je me herkend heb moet er toch maar is wat aan doen I am the 1%. |
|
In de brugklas 7 jaar gelden naar de ardennen... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Wat dacht je van kerstdiner bij je schoonfamilie? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ben 1 keer op survival geweest in de belgse ardennen, en gotver, leggen de belgen onderaan een berg, in een bocht, van die kleine scherpe grint steentjes, iemand voor mij glijd dus keihard uit, en ik knal er op (door die steentjes was remmen vrijwel onmogenlijk) en ik had een hele grote vleeswond aan m'n knie... *lang leve survival* -_-' |
|
volgens mij hebben jullie het over kamperen ipv survival. Survival is zelf ondekomen bouwen, zelf eten zoeken, en dan opdrachten uitvoeren. en het gebied waat het plaatsvindt moet vrij zijn van dorpen en steden. op deze manier ben ik 5 x op survival geweest 2x in schotland 2x noorwegen 1 x denemarken. |
|
quote: Die leggen we daar speciaal om de overdaad aan Nederlandse toeristen in de Ardennen wat uit te dunnen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hehehehe nee ik ben nog nooit wezen survivalen maar ben ook niet echt het 'avontuurlijke type' Je moeder. |
|
quote: Haha, precies wat mij is overkomen. Ik ben een stuk of drie keer gevallen en werd "de lopende verbanddoos" genoemd. Ik had nog niet erg vaak gefietst en probeerde te remmen terwijl ik naar beneden vloog, wat achteraf dus geen goed idee bleek te zijn. Het gebeurde anderhalf jaar geleden maar het is nog steeds te zien. |
|
achteraf gezien ben ik trouwens WEL eens wezen survivalen: ben eens gruwelijk verdwaald geraakt hier in zwolle toen ik er net woonde en alle shoarma tenten waren al dicht gelukkig had ik nog een halve tosti in mn zak Je moeder. |
|
quote: Haha, en dat terwijl het nog best moeilijk is om in Zwolle te verdwalen. |
|
denk jij... Je moeder. |
|
dit weekend vertrek ik op "survival", 't is te zeggen, een avontuurlijk weekend georganiseerd door chiro nationaal: onze chiro betaalt alles, dus... wat extra voor mij. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |