IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : survival? Vorige pagina
B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 31-03-2003 20:16 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 16:50 schreef karnivoor het volgende:
denk jij...


Hehe, ik weet het wel zeker!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-03-2003 20:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

LOOOL, op survival in de ardennen godbeterd!! Daarvoor doe ik niet eens andere schoenen aan ofzo


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2003 20:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Waarom heet survival eigenlijk survival?

Waarom heeft het geen toepasselijkere naam zoals Gaye 'avonturentocht' met irritante mensen, domme spelletjes en aangebrand vlees van de bbq

Ik bedoel
-Je weet wanneer je terugkomt
-Je weet van tevoren wat en hoe laat je gaat eten
-Je weet redelijk zeker dat iedereen levend teruggaat (op de overvette by-pass rijpe 40er na dan die door de sensatie van het abseilen een hartaanval krijgt..)

Maar goed, ik moet niet zo zeiken over de naam van dit veelveeldig door arbeidspsychologen toegepaste middel om gedragsonderzoek en psychologische profielen van de werknemers mee te kunnen maken: welhaast elk excuus om een weekendje buiten te "sporten" is gerechtvaardigd

Er moet wel een verdomd goede reden zijn wil ik ooit nog een keer gaan "survivallen" Ik ben dus al een keer geweest en afgezien van het bier en whiskey zuipen bij het kampvuur zoog het negerpiemels, die kneuzen van een collega's wil ik op mijn werk zien en niet in mijn vrije tijd..


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen