IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : survival? Volgende pagina
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-03-2003 17:40 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

heej , ik denk laat ik hier eens een topic over openen

wie is er wel is op survival geweest en waar? en hoe lang? en wat waren de momenten die je nooit zal vergeten?! etc etc

trouwens ik weetnie of der al een topic over is... zo ja sluit deze dan maar heh...

en nu mijn survival ervaring

5 keer survival belgie en ik vond het heel erg vet mensen die je op zoon kamp leert kennen geweldig gewoon want je moet elkaar helpen om nou ja overleven niet echt maar een beetje draagbaar te maken.

ik geef de pen uuh toetsenbord door aan .... (oei wat gedramatiseerd)


I am the 1%.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-03-2003 17:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

In tsjechiƫ ja, we hebben het kunnen vinden .. althans, een kroeg


Ik, Wil Schuurman


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 30-03-2003 17:57 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Het was voor mij een hele survival om te kunnen begrijpen wat er allemaal in je post stond, probeer eens wat duidelijker te typen!

Ik ben een keer op survival geweest in de Ardennen, wel geinig maar niet echt iets bijzonders.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-03-2003 18:02 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

is mijn handschrift zo slecht?


I am the 1%.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 30-03-2003 18:05 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 18:02 schreef stoomfiets het volgende:
is mijn handschrift zo slecht?


Nee, je maakt vreemde zinnen. Zoals:

quote:
Op 30 maart 2003 17:40 schreef stoomfiets het volgende:
5 keer survival belgie en ik vond het heel erg vet mensen die je op zoon kamp leert kennen geweldig gewoon want je moet elkaar helpen om nou ja overleven niet echt maar een beetje draagbaar te maken.


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 30-03-2003 18:08 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

quote:
Op 30 maart 2003 18:05 schreef B6R6A6M het volgende:
Nee, je maakt vreemde zinnen. Zoals:




ouwe knorrepot, laat dat jochie nou lekker... ff vertelle over ze "stoere" hammerfall-avontuurtjes in regenboogland


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-03-2003 18:11 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

is er iemand even jaloers dat die niet in regenboogland met hammerfall mee mocht spelen... *HAMMERFAAAAAALL!*


I am the 1%.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 30-03-2003 18:12 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Pffff...

Met je schoonmoeder op survival in Irak en niet weten wanneer je terug gaat. Dat is pas survival!


(Copyright - Youp)


Don't blush when I rip you open


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 30-03-2003 18:12 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

quote:
Op 30 maart 2003 18:11 schreef stoomfiets het volgende:
is er iemand even jaloers dat die niet in regenboogland met hammerfall mee mocht spelen... *HAMMERFAAAAAALL!*


nee egt niehiet!!! *trauma* *trauma* ik word gek denk ik


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-03-2003 18:14 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

kweenie hoor bij volkert van der geej hadden ze een paar maanden nodig om erachter te komen dat die misschien wel in mindere maten toerijkingsvatbaar was...

zo vader zo zoon toch?


I am the 1%.


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 30-03-2003 19:34 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

quote:
Op 30 maart 2003 18:14 schreef stoomfiets het volgende:
kweenie hoor bij volkert van der geej hadden ze een paar maanden nodig om erachter te komen dat die misschien wel in mindere maten toerijkingsvatbaar was...

zo vader zo zoon toch?


zo vader zo zoon jah...
hmmmmm vond je altid al een beetje op saddam lijken


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-03-2003 19:36 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 19:34 schreef GalleryOfSuicide het volgende:
zo vader zo zoon jah...
hmmmmm vond je altid al een beetje op saddam lijken


Interesses / hobbies: death, black, trash, metal, maar powermetal is ook prima...

staat een fout in...het is tHrash


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-03-2003 19:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vaker op survival geweest jah.

Met vrienden, maar vaker alleen. Lekker desolaat teruggetrokken met veel wiet, batterijen, vleesch en black metal!


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-03-2003 19:49 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik wordt al moe als ik er aan denk


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-03-2003 20:35 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 19:34 schreef GalleryOfSuicide het volgende:
zo vader zo zoon jah...
hmmmmm vond je altid al een beetje op saddam lijken


ja tis dat haar wat ik heb heh... de gelijkenis dat is waardoor je me herkend heb moet er toch maar is wat aan doen


I am the 1%.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 30-03-2003 20:53 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

In de brugklas 7 jaar gelden naar de ardennen...


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-03-2003 20:55 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 18:12 schreef JaneDoe het volgende:
Pffff...

Met je schoonmoeder op survival in Irak en niet weten wanneer je terug gaat. Dat is pas survival!


(Copyright - Youp)


Wat dacht je van kerstdiner bij je schoonfamilie?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Twamby
Usericon van Twamby
Posted 30-03-2003 23:11 by Twamby Wijzig reactieProfiel van TwambyQuote dit bericht

ik ben 1 keer op survival geweest in de belgse ardennen, en gotver, leggen de belgen onderaan een berg, in een bocht, van die kleine scherpe grint steentjes, iemand voor mij glijd dus keihard uit, en ik knal er op (door die steentjes was remmen vrijwel onmogenlijk) en ik had een hele grote vleeswond aan m'n knie...

*lang leve survival* -_-'


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 31-03-2003 11:01 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

volgens mij hebben jullie het over kamperen ipv survival.

Survival is zelf ondekomen bouwen, zelf eten zoeken, en dan opdrachten uitvoeren. en het gebied waat het plaatsvindt moet vrij zijn van dorpen en steden.
op deze manier ben ik 5 x op survival geweest 2x in schotland 2x noorwegen 1 x denemarken.



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-03-2003 11:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 23:11 schreef Twamby het volgende:
ik ben 1 keer op survival geweest in de belgse ardennen, en gotver, leggen de belgen onderaan een berg, in een bocht, van die kleine scherpe grint steentjes, iemand voor mij glijd dus keihard uit, en ik knal er op (door die steentjes was remmen vrijwel onmogenlijk) en ik had een hele grote vleeswond aan m'n knie...

*lang leve survival* -_-'

Die leggen we daar speciaal om de overdaad aan Nederlandse toeristen in de Ardennen wat uit te dunnen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-03-2003 11:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehehehe

nee ik ben nog nooit wezen survivalen maar ben ook niet echt het 'avontuurlijke type'


Je moeder.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 31-03-2003 16:41 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 23:11 schreef Twamby het volgende:
ik ben 1 keer op survival geweest in de belgse ardennen, en gotver, leggen de belgen onderaan een berg, in een bocht, van die kleine scherpe grint steentjes, iemand voor mij glijd dus keihard uit, en ik knal er op (door die steentjes was remmen vrijwel onmogenlijk) en ik had een hele grote vleeswond aan m'n knie...

*lang leve survival* -_-'


Haha, precies wat mij is overkomen. Ik ben een stuk of drie keer gevallen en werd "de lopende verbanddoos" genoemd. Ik had nog niet erg vaak gefietst en probeerde te remmen terwijl ik naar beneden vloog, wat achteraf dus geen goed idee bleek te zijn. Het gebeurde anderhalf jaar geleden maar het is nog steeds te zien.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-03-2003 16:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

achteraf gezien ben ik trouwens WEL eens wezen survivalen: ben eens gruwelijk verdwaald geraakt hier in zwolle toen ik er net woonde en alle shoarma tenten waren al dicht

gelukkig had ik nog een halve tosti in mn zak


Je moeder.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 31-03-2003 16:45 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 16:44 schreef karnivoor het volgende:
achteraf gezien ben ik trouwens WEL eens wezen survivalen: ben eens gruwelijk verdwaald geraakt hier in zwolle toen ik er net woonde en alle shoarma tenten waren al dicht

gelukkig had ik nog een halve tosti in mn zak


Haha, en dat terwijl het nog best moeilijk is om in Zwolle te verdwalen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-03-2003 16:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

denk jij...


Je moeder.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 31-03-2003 20:13 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

dit weekend vertrek ik op "survival", 't is te zeggen, een avontuurlijk weekend georganiseerd door chiro nationaal: onze chiro betaalt alles, dus... wat extra voor mij.


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen