|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Na lang zoeken heeft Pre Mortem eindelijk een nieuwe bassist gevonden die onder de naam Roy door het leven gaat. Check http://www.pre-mortem voor meer nieuws [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-09-2008 14:03] |
|
roy vlug toevallig? www.pre-mortem.nl dus he [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-03-2003 22:23] Je moeder. |
|
suc6 ermee Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
|
|
quote:bast die |
|
neen het betreft Roy hendriksen, komt niet uit apeldoorn. binnekort meer nieuws !!!! |
|
quote:ik speel piano |
|
nu jah Je moeder. |
|
Ik hoop dat we zeer spoedig weer eens een keertje in Apeldoorn mogen spelen...... |
|
inderdaad is toch alweer 3 jaar geleden dat ik jullie voor het laatst gezien heb was toen in berg en bos op dat drijvende podium... Je moeder. |
|
dat drijvende podium was geniaal !!!!! |
|
Hadden ze dan ook geen miniatuur stonehenge? lol Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Worden de -nu ondertussen vrij kvltige- laatste nummers nog op de onwetende massa losgelaten? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
toevallig heb ik ze twee weken geleden weer in mijn bezit gekregen, klinkt tammelijk rammelig, volgens mij gaat Pollo ze oppoetsen en gaan we ze via een myspace-site online knallen (ter zijne tijd) de demo heet trouwens -in search of human origin- |
|
wel grappig en toevallig, ik heb net twee bestellingen voor False Gleam binnengekregen (eentje uit Australië), dat "het" nog leeft.... |
|
Zeker wel; ik heb via p2p in Zuid-Amerika een aardige Dutch death-doom hausse ontwaard; men roemt 'de herkenbare sound'. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vond laatst nog een bandje terug van Pre Mortem. Ooit overgehouden van een optreden van mijn vorige band met Pre Mortem in Metropool Hengelo ergens in '95 voor een benefietconcert ofzow. Weet me te herinneren dat de zanger een Opeth shirtje droeg en dat bandje kan ik allang niet meer draaien want een cassettespeler heb ik niet meer hehe. |
|
quote: Pre Mortem, Pre Mortem... volgens mij was dat wel leuk Moet de opnames van één van de (twee ) Burgerweeshuis optredens ook nog hebben. Zal eens kijken. |
|
quote: hey niles koel ik heb hier of daar nog wel wat foto's slingeren van de laatste dagen, incl uzelve. |
|
quote: welke band was dat? (ik was die gozer met dat Opeth shirtje btw) |
|
Dat ik dat nog wist van dat Opeth shirtje... De band luisterde naar de geweldige naam "Skinny" hehe. We speelden toen nog niet echt brute metal maar covers van Fear Factory, Bodycount, Downset enz... |
|
quote: Gaaf! Idee om de eerdere demo's ook op het net te zetten zoals bijv Evisceration zo tof gedaan heeft? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hmm de oude poep zal er gedeeltelijk ook wel bij geknald worden. de "nieuwe" nummers zijn btw: Confrontation (Be careful what you wish for) Hategames Mazelikemind Mirrorworlds Ik zal Pollo een vragen wat er allemaal nog aan gebeuren moet (ik vrees dat sonny en pollo een groot gedeelt opnieuw gaan opnemen ) [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 15-09-2008 19:21] |
|
quote: Ook de 'Live now, die later' rehearsel? quote: OK! Can't wait! Denk dat ik Pollo nog wel ff tref bij het afscheid van de 'deamon Dehaseth' [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-09-2008 21:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |