|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik stem voor een reunie! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-09-2008 21:40] Je moeder. |
|
aaarrggghh, kutterdekut, wij spelen zaterdag de 27ste.... 4 oktober mischien wel.............. |
|
reunie....... ik gok van niet....... [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 15-09-2008 21:44] |
|
quote: Nog niet gevonden, maar daar staat The Lady... ook nog op trouwens. Heb je die aansteker van de Gamma nog? (*Maakt geen te makkelijk bruggetje naar lucifers* ) Ik heb ook nog een mapje met foto's. Van die afgedrukte foto's weet je wel. Die je daarna kon scannen. Van vroeger. |
|
ik heb die aansteker ingeruild voor enige traditionelere lucifers (idd, doozichtig maar zeer funtioneel) whoawhoa we moeten maar weer ns gaan bieren zoals vroager |
|
quote: Zeker! Dat zou al een reunie an sich zijn. Regel jij de Jiff voor de terugweg? Dan regel ik een steakmes Misschien dat Corporate Death ook wil komen. |
|
quote: met z'n zakje rood met witte stippen....(en stoel) |
|
quote: Het waren ook al van die kabouters. |
|
en maar handtekeningen uitdelen (of was dat Benediction ) |
|
quote: Haha, dat is waar ook. Was m'n tweede PM gig, die met Benediction. |
|
Jeuj!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
sssttttt. |
|
Wat? Reunie? Je moeder. |
|
Hahaha, ik dacht hetzelfde toen ik zag dat dit topic was opgegraven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als dat betekent dat we voorlopig geen TLP meer zien, teken ik ervoor. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb Pre Mortem gezien in het Noorderligt in het voorprogramma van Death waar PM toen When the Lady Smiles speelde. Ik heb toen Erik een democd van mijn oude band gegeven, je weet immers nooit waar het goed voor is en een paar jaar later zat ik opeens in TMDC. De weg naar world domination gaat dus via Erik! |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Reünie ?!? Die laatste 4 nummers die opgenomen waren klonken erg lekker. Zou William dan weer achter de drumkit gaan zitten ? [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 04-09-2011 14:51] lampje |
|
@ Wordfuhrer, dat kan ik me nog herinneren was met RW!, mooie quote voor verkoop! @lampje enzo Reunie zal het niet echt worden. We zijn de bewuste vier tracks op dit moment aan het opnemen (mikhail (TLP), verzorgt de drums (op dit moment programmeerwerk). Sonny en pollo hebben de nummers opnieuw gearrangeerd. Mario is terug om het basswerk in te vullen. |
|
william woont al weer een aantal jaar in Boston.... |
|
quote: HAHAHA, sorry kwellie, dat zal um niet worden. Maar je hoeft je zelf niet castijden als TLP ergens speelt, gewoon bier halen. en vingers in je oren (gaat moeijk samen, maar in jou geval wellicht het proberen waard) |
|
quote:Ik zal't proberen op Havenrock. Wellicht achterin de zaal gaan staan booskijken met m'n armen over elkaar heen. *Pre Mortem was beter* If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: in dat geval zal ik de oorbeschermers verzorgen! |
|
quote: Dus het gaat goed met Sonny ? Da's goed om te horen. Enne, William in Boston..... ochja, da´s waar ook. lampje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |