|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hé, 1april is een oude Hollandsche traditie. Op 1 april 1772 verloor Alfa Den Briel, ja! Ik vind het wel een leuke traditie. In ons gebouw hebben we ook een aprilgrap uitgehaald, als het goed is komt vanavond de climax daarvan.... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Kijk dat bedoel ik ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Net zo bruut [Dit bericht is gewijzigd door Septimus op 01-04-2003 21:09] |
|
Geen 1 grap gemaakt.. alleen een Practisch Schoolonderzoek Scheikunde.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik had nog een goeie bedacht..... Iemands achillespezen stiekem door snijden en vragen of hij even op wil staan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zal ik onthouden voor volgend jaar De eeuwen oude plak-en-papier-op-de-rug-grap doet het blijkbaar elke 1 april weer, zodus ook vandaag. |
|
If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: dat was vanmorgen in Almere dus wel het geval ben blij dat ik niet in Almere woon! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: LOL WHAHAHAHAHA Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja hoor... Hij heeft het niet eens ook voor netscape laten werken. ... [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 01-04-2003 22:23] |
|
wat lame |
|
quote: Jep, daarnaast ook nog eens zeer oud. hij werkt hier trouwens niet eens want ik heb geen dvd drive met een laatje. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik verschoot me een ongeluk, weer vijf minuten van m'n leven weg. |
|
quote: o moest er nog wat gebeuren ook? :| |
|
ja met je cd-rom drive Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
die twee dingers flikkerden ineens open, gezellig als je halt slapend naar je scherm zit te kijken |
|
quote: Ook niet voor IE 5 geloof ik Mijn 2e cd drive doet ook niks. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Werkt niet bij mij... hier heb ik Opera en op m'n werk een fatsoenlijk gepatchte MSIE. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[roep]Galeon![/roep] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:*mopper* Die is vorige week gedeinstalleerd bij mij omdat de dependencies niet in orde waren.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hmz ken em al wel maar hier gebeurt dus ook niks Je moeder. |
|
kheb gisteren niks meegemaakt, alleen de uitslag van m'n examen. Nou maar hopen dat de uitslagen GEEN 1 april grap waren. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
gisteren een rookgranaat in de douche, hysterisch rennende onderbuurmeisjes, veel water, natte mensen en boze mensen 's nachts, verder niet veel gebeurd Je moeder. |
|
1 goed advies dan maar... op www.gratiX.nl heb je niet van dat soort onzin alleen maar goede gratis produkten. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |