|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanstaande vrijdag (4 april) in de vrijduiter in Goes Komt allen |
|
Judgement Day goes....Classic? |
|
nee man judgement day goes Goes |
|
gaaf! hmm, alas, ik heb generale bierzuipen, volgende week optreden |
|
Goes .. ligt dat in Nederland? |
|
quote: vlakbij Bergen op Zoom...ja dus |
|
Pff .. ligt buiten mijn leefwereld ... |
|
voor mij 1 uur en een kwartier met de trein... ik kan het doen maar dan kan ik OF niet meer terug OF ik moet heel vroeg terug...gaat niet door dus |
|
quote: zeg dan nix |
|
quote:Chagi ? |
|
|
|
quote: Ongesteld... |
|
hmm hetis wel in de buurt... |
|
natuurlijk in de vrijbuiter, ipv vrijduiter. helemaal vergeten om er een topic over te maken, is die rajackar me weer voor. maarrr, excuses worden niet getollereerd, gewoon komen. tis ook nog eens hardstikke underground, want er is amper backline etc, ik ken een paar bands die dan niet eens willen spelen... maar ach, wij wel, hoor. Oud Vuil. |
|
als jullie nou eens in leeuwarden zouden spelen..... No meat is sweater |
|
quote: alleen als er geen backline is... ik maak ook maar een geintje, ik bedoel te zeggen dat het in een cafe is, ipv een zaal. en dus allemaal wat kleiner. dit is natuurlijk wel de kans om ons in een kleine zaal te zien performen, strax word het ahoy uitverkopen... [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-04-2003 17:38] Oud Vuil. |
|
moet zaterdag werken, denk niet dat het dan verstandig is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
vestand op 0 en beuken! |
|
quote: vestand ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ik ben trots op je jongen! |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hoe laat moeten we er eigenlijk zijn? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
wij (and this includes you ) om 20:00 uur [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 02-04-2003 12:54] |
|
quote: Hebben we al een adres? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ehh nope |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |