|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawel, hijs uit! SUPPOSITORY, LAST DAYS OF HUMANITY, SMES & INHUME. Aanschaffuh! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Stuur em naar ZM voor een review zou ik zeggen ... |
|
quote: Neem aan dat Relapse dit zelf doet... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Ze zijn natuurlijk nog toffer als ze jullie zouden tekenen. |
|
quote: Dat zou niet verkeerd zijn nee.. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Suppository of CiA ?? |
|
quote: Suppository natuurlijk!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: ach allebei maar. Maar serieus, ik denk dat Cia toch buiten het "profiel" van een relapseband valt? |
|
quote:Denk het ja En andersom |
|
Had ik niet begrepen dat de nummers op die Relapse compilaties voornamelijk demo opnames waren? |
|
quote: Nee Joost, beter je huiswerk doen joh! Kheb hem gisteren ff geluisterd en volgens mij zijn van elke bands de nummers nieuw. In ieder geval opnieuw opgenomen. Ik kan in ieder geval met 100% zekerheid zeggen dat die van ons allemaal nieuw zijn. Dezelfde opnames van ons komen ook binnenkort op de split CD met Grot (Eng) trouwens. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
hmmmm, die leukerds van relapse hebben maar besloten dat wij voortaan schijnbaar zonder Loek (Bass) verder moeten en tevens hebben we nergens opgenomen of sjit want er staat gewoon niets bij Inhume vermeld op de inlay??? voor de volledigheid dan maar: Loek speelt gewoon nog in Inhume de Inhume nummers op deze Dutch Assault zijn 12-05-2001 "live" opgenomen in Franky's Recording Kitchen als een promo voor Osmose. (en zo klinken ze ook hehehe) De eerste 2 nummers komen ook op de nieuwe cd "In for the Kill" nummer 3 is een oudje van de 1e demo en als laatste een cover van de Grind Assassins from hell REGURGITATE. (Staat ook op de RGTE tribute) Verder wel een toffe schijf, Suppository en LDOH klinken goed!!! [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 03-04-2003 9:13] |
|
quote: Bora? |
|
quote: Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Hier ben ik benieuwd naar. Maar hoeveel nachtjes slapen nog. Want bij de meeste mailorders, is ie nog niet te verkrijgen. Ja ik moet eerlijk zeggen, dit is onze trots de Dutch Assault en nog wel bij een van de beste labels. |
|
quote: Hijs net pas uit, 1 april geloof ik, dus hij zal nog niet bij veel mailorders te krijgen zijn. Maar als je 'm wil bestellen kun je dat natuurlijk 't beste bij Relapse zelf doen, dan weet je zeker dat ze 'm hebben. Hebben 'm binnenkort ook zelf trouwens, hopelijk stuurt Relapse snel wat meer exemplaren op. Inhume rockt! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
stonden de maggots of fubar er deze keer niet op? of was dat een andere? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat zal iets anders zijn geweest. Bands die er wel opstaan staan bovenaan in 't topic. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ter info: Various Artists "Dutch Assault" (Relapse Records RLP6574) Release Date: April 1, 2003 Formats: CD Track Listing: SUPPOSITORY 1. Separate the Wrong 2. Cleansed the Ignorant 3. The Bate 4. Retrieve 5. Sightless 6. Killing Spirit 7. Disguised as Myths 8. Infinite Sight 9. Numb 10. Blindspot LAST DAYS OF HUMANITY 11. Rusty Razors in a Molding Corpse 12. Taste of Vomiting Maggots 13. Infested Torso Down a Shallow Grave 14. Morbid Phallus Grinder 15. Raped 16. Killed and Sodomized 17. Mummification By a Septic Tank 18. Decrepitated in Foetal Leprosy 19. Exposed Mangled Orifice 20. Chopped Up Face Beyond Recognition S.M.E.S. 21. Homosapiensphobic 22. Idiot Idol 23. E.T.'s Finger Up There 24. Cricket but Man 25. Hungry for Lust INHUME 26. Bowel Movement 27. Process To Decelerate 28. F*cking Sh*t 29. Genital Cancer Installment five of Relapse Record's "Global Assault" Series unloads 28 clips of ultra-modern grind, dispersed in mass quantities from the Netherland underground. Blasting digital gore from Suppository, Last Days of Humanity, S.M.E.S. and Inhume leaks from the speakers, tinged with mechanized madness and audio audacity. Dive headlong into monstrous waves of grind as the Dutch Assault engulfs you! |
|
28? zie er toch echt 29 Je moeder. |
|
gezellig schijfje, jammer dat er niet meer bands opkomen |
|
Eens kijken of Direct Connect hem al vind. Ik kan hem nog nergens te koop vinden. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
|
|
Brute inlay "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
euhm, die onderste afbeelding is de hoes van onze nieuwe CD "In for the Kill" die op 16 Juni uitkomt. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |