|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja dat zeg ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gamma Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Of bij mij Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Joow Bora, Ruilen hehehehe |
|
quote: Heb jij voor mij, uit de catagorie zware terror...de Dutch Assault? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
O, je bedoelt uit de Boter, Kaas en Blastbeats serie? |
|
bij wie van jullie apen kan ik die bestelle? of moet ik harold vrage? |
|
quote: Nee neger, hier bestellen!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Nee HIER |
|
ja daar kan nog uren over ge-debateerd worden, niks aan te doen!!! de opnames van Suppository en inhume horen er wel thuis! had er maar limburg assault van gemaakt |
|
Hep um! Suppository is ene first voor mij en bevalt prima, smes vind ik op het moment kinderachtige bagger |
|
S.M.E.S. Kinderachtige bagger? Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Ja die irritante rot geluidjes doen mij aan een fisherprice orgeltje denken ... |
|
Vind jij, het is gewoon TechnoGore Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Das heel mooi, maar dan nog kan ik me er niet in vinden, zal het op een ander moment nog een aantal keren luisteren. Some things need a getting-used-to |
|
ieder zn eigen smaak he Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Daarom |
|
wat vind je van de LDOH nummers?? Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Die vink lekker ... Lekker typisch LDOH, aantal nummers klonken me nu nog een beetje te druk/rommelig. Maar wederom, ik zit nu de hele stapel cd's te luisteren die ik gekregen heb, dus een definitieve mening is het nog niet. Maar vind LDOH meestal wel lekker Jammer genoeg afeglopen zaterdag moeten missen in Winschoten ... |
|
Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
NP Maggots/Evokers split |
|
heb je hem ? de Maggots / evokers split ? |
|
Jep Review zal er met een week ofzo staan. |
|
quote: Dank u! Check de nieuwe nrs.(voor de Regurgitate split 12") op www.suppository.nl Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |