![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja dat zeg ik "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Gamma Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote: Of bij mij ![]() ![]() Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com ![]() |
|
Joow Bora, Ruilen hehehehe ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heb jij voor mij, uit de catagorie zware terror...de Dutch Assault? ![]() ![]() Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com ![]() |
|
O, je bedoelt uit de Boter, Kaas en Blastbeats serie? ![]() ![]() ![]() |
|
bij wie van jullie apen kan ik die bestelle? of moet ik harold vrage? ![]() |
|
quote: Nee neger, hier bestellen!!! ![]() ![]() Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com ![]() |
|
Nee HIER ![]() ![]() |
|
ja daar kan nog uren over ge-debateerd worden, niks aan te doen!!! de opnames van Suppository en inhume horen er wel thuis! ![]() had er maar limburg assault van gemaakt ![]() ![]() |
|
Hep um! Suppository is ene first voor mij en bevalt prima, smes vind ik op het moment kinderachtige bagger ![]() |
|
S.M.E.S. Kinderachtige bagger? Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt ![]() ![]() |
|
Ja die irritante rot geluidjes doen mij aan een fisherprice orgeltje denken ... ![]() |
|
Vind jij, het is gewoon TechnoGore Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt ![]() ![]() |
|
Das heel mooi, maar dan nog kan ik me er niet in vinden, zal het op een ander moment nog een aantal keren luisteren. Some things need a getting-used-to ![]() |
|
ieder zn eigen smaak he ![]() Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt ![]() ![]() |
|
Daarom ![]() ![]() |
|
wat vind je van de LDOH nummers?? Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt ![]() ![]() |
|
Die vink lekker ... Lekker typisch LDOH, aantal nummers klonken me nu nog een beetje te druk/rommelig. Maar wederom, ik zit nu de hele stapel cd's te luisteren die ik gekregen heb, dus een definitieve mening is het nog niet. Maar vind LDOH meestal wel lekker ![]() Jammer genoeg afeglopen zaterdag moeten missen in Winschoten ... ![]() |
|
![]() ![]() Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt ![]() ![]() |
|
NP Maggots/Evokers split ![]() ![]() ![]() |
|
heb je hem ? de Maggots / evokers split ? ![]() |
|
Jep Review zal er met een week ofzo staan. ![]() |
|
quote: Dank u! Check de nieuwe nrs.(voor de Regurgitate split 12") op www.suppository.nl ![]() Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |