|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 20 April is de 2e editie van Noordschok (in Groningen) een feit Bands: - ENTOMBED - AUTUMN - ALTAR - SEIZURE - OBTUSE - KATAFALK - TIEDDOWN - MONASTERY - NOMEN - STILL NIÑO - INSTIL - STOMA - AS IT BURNS - GENEZIJDE VS. FRUSTHATRED - THE WOUNDED - I.N.R.I. - CRUSTACEAN - TO ELYSIUM - MONOLITH Be there !! info http://www.noordschok.nl |
|
Helaas, dan is het doomen in Arnhem |
|
Ik heb gisteren kaarten gehaald... Ik ben er How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Pro-Pain speelt toch ook? nou ja ik ga neit zit de dag erna in tilburg no mercy fest Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Altar? |
|
ja altar |
|
Helaas kan ik dus niet dankzij verjaardagsfeestjes van familie waar ik heen moet. |
|
quote:weer bij elkaar changed to 'ouwe' |
|
ik heb liever wat geld op zak dan "true " te zijn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Echte metals zijn liever blut dan dat ze wat moeten missen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
echte metals hebben ook geen werk zeker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Echte metals nemen een lening...(?) [edit]is het overigens niet de derde editie van Noordschok, of heb ik nu mis?[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 07-04-2003 14:14] Touché, pussycat! |
|
quote: Nope, het is de tweede editie. |
|
Okidoki, ben ik zeker ergens anders mee in de war. Het is vast allemaal de schuld van die verdraaide metal... Touché, pussycat! |
|
Goant er ook nog menschen naar de metal battle morgen in Grunn ?? |
|
Mwoah, 'k denk 't wel. Touché, pussycat! |
|
Ja Jong wat geast doar doun den ? |
|
quote: Ja ikke How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik en aanhang zullen bij Noordschok aanwezig zijn! |
|
quote:Heerschen. Touché, pussycat! |