|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik moet zelf spelen |
|
op die dag heb ik al een kater gepland staan. Sorry. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
nou en!! gewoon komen edit, @ earodis [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 05-04-2003 19:49] 11.45: restate my assumptions |
|
SPUIE!! Trieste gast |
|
*UP* 11.45: restate my assumptions |
|
doe pharmacon de hartelijke groeten en infaustus, mooi usericon, komt me bekend voor [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-04-2003 19:30] Je moeder. |
|
word wel leuk, pharmacon schij(n)t ook wel een goeie band te zijn No meat is sweater |
|
echt zo goed zijn ze technisch niet maar in de loop der jaren zijn ze aanmerkelijk beter geworden en de sfeer zit er met hun wel erg goed in deze band moet nog wel eeens in de gaten worden gehouden in de toekomst enneh speelt amnesia ook? Je moeder. |
|
nee. geheugenverlies speelt niet. zal ik doen jaap. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 08-04-2003 19:32] No meat is sweater |
|
he jammer, die speelden laatstt een geweldige six feet under cover Je moeder. |
|
Phramacon? Dat is toch punk? [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 08-04-2003 20:57] Trieste gast |
|
metalcore dacht ik 11.45: restate my assumptions |
|
hhmmzz kut dat ik dit nu pas weet; m'n vrijdag zit al 300% vol. nouja, iedereen die toch gaat veel plezier met pharmacon; heersch band. |
|
Aan jullie logo's te zien doen jullie graag zaken met ene F. |
|
Ikoonen dusch. |
|
ja, wij zijn zeer tevreden over de samenwerking mer gr Trieste gast |
|
en wij voelen ons totaal niet of geript Trieste gast |
|
Dat dacht ik ook Veel suc666 in Wijchen ! sebinsagoil |
|
tenks [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 08-04-2003 21:05] Trieste gast |
|
quote: en dat geld gunnen we hem graag 11.45: restate my assumptions |
|
indeed maar ik bedoelde dat amnesia dus een goeie six feet under cover speelde (war is coming) niet pharmacon, pharmacon is idd metalcore maar sommige nummers neigen naar mijn idee wat naar de deathmetalkant Je moeder. |
|
quote:nou en; pharmacon heerscht |
|
das waar Je moeder. |
|
quote: [offtopic]what's with the anti-graf records icon?[/offtopic] |
|
quote: mischien zijn ze wel anti graf records? Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |